Gå til innhold

Hvordan er Reflex ull i kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Barnas Hus har Reflex ullbukser til 50,-. Kjempebillig! Men vil ikke kjøpe hvis kvaliteten er dårlig.

Skrevet

Jenta mi hadde bare reflex ull i fjor og vi var kjempe fornøyde :) nuppet litt.. Men kvaliteten var bra :-)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg hadde litt av det til jenta mi i fjor og kommer ikke til å kjøpe det igjen. Det krympet, nuppet og ble veldig rar i fasongen (både på ullvask og ved håndvask).

Skrevet

Alltid vært fornøyd med det jeg har :) vaskes ofte og funker som bare det, snupp bruker det ofte med bare en kjole el skjørt over :)

Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med Reflex ulla. Den nuppet veldig og ble så stygg.

Men det er ull og den varmer under andre klær. Så man må jo ikke se på den.

Skrevet

Kvaliteten er dårlig ja, men man kan vel ikke forvente all verdens av noe som koster 50 kroner. Da får man 5 til prisen av èn av et "vanlig" merke.

Til en baby er det helt ok da de ikke blir brukt så lenge og ikke blir slitt.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd i fjor vinter, men da var barnet 4-7 mndr og klærne fikk vel ikke prøvd seg slik som de vil i år. Har likevel kjøpt noe til denne sesongen også. Myk merinoull som holdt seg godt i vask (ullprogram og milo). Nuppet noe, krympet kanskje litt. Men alt i alt målt opp mot pris har jeg vært fornøyd.

Skrevet

Mulig det finnes forskjellige typer reflex ull for jeg har vært kjempe fornøyd med den som kostet 249 pr del, altså 249 for tightsen og 249 for overdelen! Vi er på andre sesongen nå med samme ulla ( str 92) og den er like fin og ikke nuppete eller slitt. Fasongen holder seg også veldig bra, så jeg skjønner ikke hva folk over her snakker om.. Men som sagt, mulig det er forskjellige typer reflex ull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...