Gå til innhold

Då va termindagen kommet :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jo de er så hærlig atte fy.... :P ivertfall når de holder på heile dagen og heile kvelden :P men men.. ja de har vi nokk ganske snart :)

Hehe :D Føler jeg går i en rie-døs hele tiden! Så om jeg klarer til slutt å si hva som er hva vet jeg ikke :P Haha!

Målet er veeeldig nærme :)

Er det maserier fordi det ikke er regelmessig eller? Hvordan kjenner dere forskjell? Har ikke hatt noe sånt før så jeg aner ikke ;) Det kommer vel snart ;) 34+2 i dag.

Det er ikke alle som får maserier.

Maserier kan bli regelmessig og veldig-veeeldig vonde for så å bare dabbe av igjen. Jeg fikk første runde i uke 34, og er i min uke 39 nå. Så har du det ikke så NYT det :);)

Man kan fort tro fødselen er i gang og blir skuffet hele tiden! :P

Annonse

Er det maserier fordi det ikke er regelmessig eller? Hvordan kjenner dere forskjell? Har ikke hatt noe sånt før så jeg aner ikke ;) Det kommer vel snart ;) 34+2 i dag.
Det er ikke alle som får maserier. Maserier kan bli regelmessig og veldig-veeeldig vonde for så å bare dabbe av igjen. Jeg fikk første runde i uke 34, og er i min uke 39 nå. Så har du det ikke så NYT det :);) Man kan fort tro fødselen er i gang og blir skuffet hele tiden! :P
ja riktig... travelt... har hatt de i 3 timer allerede idag :/ jippi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...