Gå til innhold

Hva slags lyder får dere skikkelige frysninger av ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

folk som biter på neglene sine. Både jævelig å høre på og se på, lyden av folk som "renser" neglene sine. Smatting, tygging med munnen åpen (potetgull feks). Tung pusting og snorking. klimpring på gitar (når man ikke spiller en skikkelig sang) Ja det var vel bare noe av det....jeg er skikkelig var på lyd

Annonse

Smatting og tung pusting gjennom nesen når vedkommende spiser :s

Lange negler som klikkes mot hverandre. Negler over en tavle. Isopor som gnikkes sammen og gaffel mot tallerken.

Snorking er heller ikke populært og så klarer jeg ikke lyden av stemmen til den damen som kommenterer reklame på Disneykanalen. :< Hun høres jo helt hjernedød ut.

Annonse

17.maiblåser og kazoo, blåse på kam og gresstrå. Bestikk som skjærer i tallerken, raping og snufsing, og den aller, aller værste: Tannlegen min har en sånn dings som fjerner tannstein med utltralyd. Den piiiiiiper og skriker så jeg har ståpels på ryggen i lane tider etterpå.

Når andre pusser tennene!! Jeg tenker ikke over det når jeg selv gjør det, men når jeg hører andre pusse sine egne tenner får jeg helt frysninger.. Også når jeg pusser tennene til sønnen min, så jeg gleder meg til han kan pusse selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...