Gå til innhold

Noen som spiser godteri?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har spist godis hver dag..litt iallefall,, gikk mere over til sjokkolade pga jeg føler det er mindre skadelige stoffer i den en annet godteri hehe..lurer sikkert meg selv der..men jeg unner meg den sjokkoladen hver dag fordi jeg lever max sunt ellers..drikker bare vann som drikke..

jeg har spist godis hver dag..litt iallefall,, gikk mere over til sjokkolade pga jeg føler det er mindre skadelige stoffer i den en annet godteri hehe..lurer sikkert meg selv der..men jeg unner meg den sjokkoladen hver dag fordi jeg lever max sunt ellers..drikker bare vann som drikke..

Tror også at det er mindre skadelige stoffer i sjokolade ... Håper det er slik at morkaka ikke forsyner baby med hva som helst ;) Hehe . Er også flink til å Tor det meste drikke bare vann .

Om jeg spiser godteri ja, tror ikke jeg har spist så mye sjokolade og snop siden jeg kom i puberteten og var avhengig av sjokolade :P Men jeg tenker som så at jeg får heller kose meg litt ekstra nå de siste ukene, så blir det slutt på alt kosen etter fødsel :)

Annonse

Sjokolade hver dag, og cola.

Uke 30nærmer seg og da skal jeg slutte med en av de..det skader ikke, men kroppen kan få seg et sjokk når du har født og har vært så høy på sukker, og plutselig må kutte ned på snopet og koffein pga baby :/

Kose seg skal man jo !!

Endret av Mon tro..
Gjest Shanti ♥

Spiser også litt godteri hver dag... En sjokolade, litt vingummi, potetgull, kjeks/kake, is e.l. Spiste mye mer av det før jeg ble gravid, dog :) Har byttet ut Cola Zero med fruktjuice, så får man i alle fall litt vitaminer sammen med sukkeret. Prøver også å alltid få i meg 5 om dagen og spise sunne måltider ellers (rent/ubehandlet kjøtt, fisk, grønnsaker, frukt, grovbrød, melkeprodukter osv), så samvittigheten er nokså ren.

Jeg spiser ikke godteri hver dag..Ikke brus heller..

Jeg er vanlighvis kjempeglad i sjokolade og pepsi max, men når jeg går forbi hylla på butikken så blir jeg mer kvalm enn lysten..

Jeg har ikke noe cravings på sukker i det hele tatt :)

Jeg hadde en cravings som varte ca 10 dager og det var 1,5l farris brus om dagen..!

Annonse

Jeg må også ha noe søtt omtrent hver eneste dag. Eller nei, ikke bare omtrent, men faktisk hver dag. Det har for det meste gått i sjokolade, men i går fikk en pose saltsild bli med meg hjem fra butikken. Er jeg i nød har vi alltids is i fryseren og en brødskive med nugatti er heller ikke å forakte.

Men jeg tenker at selv om jeg burde kuttet litt ned, så spiser jeg hvertfall sunt ellers og drikker også mest vann. Det er den beste tørstedrikken. Men må innrømme at det føles ganske feil å si til lillesnupp at godteri det spiser vi bare på lørdag..

Ja! Har hatt dilla på så mye rart dette svangerskapet. Begynte med lakris, så surt snop, frisk-is i mengder(!), sjokolade i alle varianter og nå er det sjokolademelk og peanuttsmør på skiven. Og hjemmelagde sjokoladekjeks. Alt har overlappet hverandre. Ikke rart jeg har lagt mye på meg! Men når babyen er ute, er det slutt. Håper ikke babyen har tatt skade:( Har spist mye frukt og grønnsaker og lever sunt utenom disse utskeielsene.

Jeg spiser et brett kokosboller om dagen, slike skumfylte sjokoladeboller du vet. Nam! Har gjort det i ca. 1 uke nå, tror jeg kommer til å fortsette med det resten av graviditeten, for det er så jæv*** godt.

Hehe det høres ut som om du er gravid ;) Jeg kunne sikkert spist 10 kilo smågodt hver dag hvis jeg kunne. Får sånne lyster som er helt umulig å forklare for samboeren. Får ikke spise snop av han på grunn av vesla i magen. Men lørdagsgodt har jeg kranglet meg til å få ;) Han er så hønemor....

Spist noe hver dag ja...til jeg i helgen var på sjekk på føden (34 uker) og legen mistenker svangerskapsdiabetes pga baby og mage er større enn gjennomsnittet...fikk meg en skikkelig vekker og har nå kuttet ut sukker og godis helt, skal kun unne meg en dag i helgen...fikk skikkelig dårlig samvittighet for alt jeg tilsammen har spist mens jeg har vært gravid! Blir jo spennende å se glukosebelastningen, den i uke 28 var ok...

Spiser nok alt for masse og må ha det i hus. Prøver å supplere med frukt, men hjelper ikke stort :)
Samme her, prøver å få bort suget med frukt men funker ikke så bra;)

Frukt fungerer her, men tror jeg spiser for mye av det også ;) Er jo masse sukker, men det gir jeg blanke i ;) Spiser til magen blir dårlig. Vi krangler neste om det siste eplet i huset her fordi jeg bare Må ha.........vi har ikke bil så jeg kan ikke bare dra på butikken når jeg vil uten å vente på bussen eller sykle, og da lar jeg være.Nå sitter jeg her uten frukt og er fryktelig sugen.......

Jeg har også spist altfor mye godteri/kaker/brus i løpet av svangerskapet. Det har vært noe hver dag, og enkelte dager ALTFOR mye (har lagt på meg 20 kilo, og i tillegg er de få musklene jeg hadde er blitt til fett). Regner med at det er jeg som lider mest av utskeielsene mine, og at babyen har det bra. Han er i alle fall livlig av alt jeg tyller i meg :)

Jeg spiser et brett kokosboller om dagen, slike skumfylte sjokoladeboller du vet. Nam! Har gjort det i ca. 1 uke nå, tror jeg kommer til å fortsette med det resten av graviditeten, for det er så jæv*** godt.

mmm kokosboller hørtes snadder ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...