Ønsker3gull Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Hei Våger meg inn her til 1. tri:) Positive tester hver dag siden fredag. Termin er 13.juni, og jeg er idag 4+0. Gleder meg vilt til et tredje gull for min del:)
Ønsker3gull Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2012 Takk:) hvor langt er du på vei Chelseafan?
Chelseafan Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Takk:) hvor langt er du på vei Chelseafan? 23 uker + 3 dager
En til, please. Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Wow, velkommen hit! Så gøy. Har heiet på deg inne på Bli gravid:)
Ønsker3gull Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2012 Wow, velkommen hit! Så gøy. Har heiet på deg inne på Bli gravid:) Meg? å, så koselig da? har ikke blitt "kjent" med deg jeg:) Hvor langt er du på vei?
En til, please. Skrevet 4. oktober 2012 #12 Skrevet 4. oktober 2012 Wow, velkommen hit! Så gØy. Har heiet på deg inne på Bli gravid:) Meg? å, så koselig da? har ikke blitt "kjent" med deg jeg:) Hvor langt er du på vei? Har termin 23 april, så er 11+5 i dag:) D dagen er på mandag, da jeg skal på tidlig ultralyd, siden jeg er en såkalt "moden" kvinne, he he... Lykke til, håper du får et flott svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå