Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har lyst til å gjøre det med sønnen min, men vet ikke noe om tradisjonene rundt dette... og om det er å oppdrive nå for tiden.. ?.. Trenger det mye sol kanskje? NOen som vet?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Greia er vel at det spirer så lett at man kan gjøre det når som helst. Kanskje ikke i mørketida hvis du bor i Nord-Norge, men ellers når som helst.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Av en eller annen grunn er det vanlig å gjøre det til påske, men det er ingenting i veien for å gjøre det nå
Gjest Ziva Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Det kan du gjøre når som helst. Smaker utrolig godt på gulost
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Hvor får man kjøpt det?... Ja, det er godt på gulost og leverpostei:-) Sønnen min har begynt å spørre mye om naturen i det siste. Hvorfor blir det høst, hva skjer med bladene, hvorfor flyr fuglene til syden.. .Masse greier som han snapper opp, men ikke helt forstår, så da tenkte jeg det kunne være lurt å så karse som et ledd i å lære om kretsløpet.. HI
Musemorbr / Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Dette kan du fint gjøre i mørketida i nordnorge også. Det har jeg nemlig gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå