Gjest overlord Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 prisen for rommene med de ulike sengene er den samme. Hva er forskjellen? Vi skal ha barnefri og dermed ha et utsvevende sexliv, så senga må være bra;)
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Queen size er vel vanleg dobbeltseng (150-160?), medan king size er ekstra brei. Kan vere eg tek feil, men eg trur eg er på rett spor..
It's all about me Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Dobbeltseng er to enkeltsenger dyttet inntil hverandre. Queensize er stor enkeltseng, det vi kaller vanlig dobbelseng. Hvis ikke jeg er helt på bærtur da, he he... :/
Kamomille Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Dobbeltseng er to enkeltsenger satt sammen. Queensize er en smal dobbeltseng/stor enkeltseng (i noen tilfeller veeeeldig smal). Kingsize er 180-200 bred.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Ville gått for Kingsize hvis jeg kunne, om hensikten er å ha et utsvevende sexliv- men Queensize om man bare skal kooose og sove på armen. For å si det på den måten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå