Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gosj. Magen min ser til tiden helt skjev ut. En fot her og en rumpe der. Hun er utrolig aktiv i disse dager. Jeg er nå 37 uker. Tror det begynner å bli litt trangt om plassen der inne. Syntes det er litt slitsomt fordi hun setter som regel i gang romsteringen ved 8 tiden på kvelden og det varer noen timer.

Flere som har det sånn? Er glad for bevegelser altså, men får aldri slappet av.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976984-veldig-aktiv-baby-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nestn ikke sove inatt siden babyen er aktiv heeele natta, elsker å sparke & dytte rompa sin opp i ribbeina mine, sammtidig som hun bruker tisseblæra mi til boxesekk..:P

Trur hun sover sin del om dagen, å med en gang jeg skal legge meg på kvelden- når jjeg legger meg på siden for å sovne, da får hun mer plass å kvikkner til...

Syns det er hærlig å kjenne bevegelser, mn hun begynner å bli sterk inni der...

Disse hærlige små sjarmtrolla våre ;)

I natt var min rolig.. men i går natt var han veldig aktiv. Han er også mest aktiv på ettermiddag/kveld. Var på vei til jordmor i går og satt på bussen... så kom det en flokk barnehageunger ombord som lagde mye støy... da var det en som våknet gitt ;) Han blir også mer rolig når jordmor eller andre tar på magen min.. men så fort vi er "alene" igjen så er det på´n igjen. Veldig rart :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...