Gå til innhold

normalt å tisse 1 gang i timen? drikker lite...

Anbefalte innlegg

Er 16+3, så har jo for noen uker siden sluppet å måtte stå opp om natta for å tisse. Gjett om jeg gruer meg til det problemet kommer tilbake :P

jeg drikker 2 glass melk og 2-3 glass vann i løpet av en dag (maks). Likevel må jeg tisse en gang i timen ca, og MYE hver gang. Er det normalt?

Det er plagsomt !! Tisser jo sikkert 12-15 ganger om dagen :/ Hadde jeg vært tissetrengt uten å måtte tisse, hadde kanskje uvi vært i tankene, men tisser jo "ekstreme" mengder.

Noen som vet? Normalt? Hvis ikke, hva kan det være?

Endret av håpefull<3

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn og hadde det på samme måte med førstemann. Men for meg er det sånn gjennom hele svangerskapet, så du skal være glad for at du nå har en pause om natta:/) Jeg aner faktisk ikkd hvorfor noen tisser mer enn andre... Jeg kan være oppe 4-6 ganger ila en natt og tisser også mye hver gang! På jobb holder jeg maks 1 time, da må jeg løpe på do. Drikker ikke spesielt mye, men tenker at det er viktig at jeg drikker endel også siden kroppen ikke holder spesielt lenge på det jeg får i meg.

Ja, ja, noen plager skal man ha tenker jeg:-) En lettelse når det er over- husker jeg gikk på do veldig sjeldent den første tiden etter fødsel. Følte jo ikke at jeg måtte på do før jeg virkelig måtte. Ble så vant til å føle at jeg holdt på å tisse på meg hver gang:-)

Åh, så slitsomt :S jeg sover sammenhengende hele natta. Når jeg våkner kl. 07.00 av vekkeklokka til mannen løper jeg rett på do, og da er det i gang :P men synes det er rart å tisse SÅ ofte og SÅ mye med så lite væske i løpet av dagen. Men da er det vel helt normalt, og jeg har det jo himmelsk i forhold til deg skjønner jeg. Mente bare at tissinga avtok litt i 2. trimester, men neeeida :P

Endret av håpefull<3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...