Gå til innhold

Kan babyen gjøre skade der inne eller?

Anbefalte innlegg

Vet jo at det sikkert ikke er mulig, men noen ganger kjennes det ut som om hun sparker innvollene min i stykker, og det gjør litt vondt. Er bare i uke 34+2 så jeg lurer på hvordan det blir etterhvert når hun blir enda sterker hehe

Har jeg virkelig så lav smerteterskel? ;)

Når hun bokser i blæra mi er det som om det skal komme litt tiss (håper ikke det gjør det) Kjenner jeg skvetter til flere ganger, og skriker Auuu uten at jeg tenker over det. Er liksom ikke forbredt på at ting skal gjøre vondt før fødselen starter ;)

Fortsetter under...

Hadde det helt likt da jeg var ca like langt som deg, skvatt til og ropte "au!" når han herjet på der inne og gikk løs på blære og ribbein. Men er nå 36+5, og nå er det mye bedre. For de får det så trangt der inne i slutten at de har ikke plass til å herje sånn :) Nå kommer bare beina stikkende langt ut på sidene nedenfor ribbeina når han sparker :)

Her klarte snuppa å sparke brist i ribbeina på venstre side, og i følge jordmor var det ikke uvanlig. Men tror ikke innvollene kan ta noe skade :) kom seg når det ble mindre plass inni der.

Her klarte snuppa å sparke brist i ribbeina på venstre side, og i følge jordmor var det ikke uvanlig. Men tror ikke innvollene kan ta noe skade :) kom seg når det ble mindre plass inni der.

Oi, ja det kan umulig ha vært deilig ;) Begynner å bli litt øm der hun dytter ut rumpa si. Hun driver med de samme bevegelsene hele tiden så jeg har nok blåmerker på innsiden ;) hehe

Annonse

Det var sykt vondt! Kunne nesten ikke reise meg fra senga og alle bevegelser jeg gjorde var vonde. Men når hun snudde seg med hodet ned, gikk det litt og litt over. Varte i ca. 3 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...