Gå til innhold

Gastric bypass og graviditet

Anbefalte innlegg

Hei!:):):)

Er det noen her inne, som er gastric bypass-opererte som har gjennomgått svangerskap eller prøver å bli gravid? Jeg har ett barn fra før på snart 4 år, er 35 år selv og gjennomgikk en gastric bypass-operasjon for snart 2 år siden. Noen med erfaringer? Det hadde vært interessant å høre. ;););)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976891-gastric-bypass-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. jeg kunne også tenkt meg å høre noen erfaringer. Jeg har en gutt på 4 år, og i feb 2012 tok jeg en gastric bypass.. Vet vi egentlig burde vente lenger med å prøve å bli gravid, men jeg har vært stabil på vekta ganske lenge nå etter å ha gått ned 27 kilo.. =)

Vil gjerne høre erfaringer fra andre =)

Har erfaring - men den er ikke koselig på noen måte.

For de fleste går det heldigvis bra - men ikke for meg :-(

Klem

klem

Er det så ille da? Huff....Del gjerne med deg, skal nok tåle det.... Jeg gikk ned 56 kg på ett år, og vekten har vært stabil i 9 måneder.

Klem

klem

Er det så ille da? Huff....Del gjerne med deg, skal nok tåle det.... Jeg gikk ned 56 kg på ett år, og vekten har vært stabil i 9 måneder.

OKi - gå inn på blogg: arr for livet - blir ikke glemt

Klem

klem

Klem

klem

Klem

klem

Mine erfaringer og ord til deg......uansett magevondt - uansett når i svangerskapet reis til et sykehus i Oslo eller andre storbyer - for lokalsykhusene innhar ei kompetanse eller erfaringer til å hjelpe til . Nå skal det være mulighet for å legge inn kommentar under anonym valget...på Bloggen min - setter pris på noen tilbakemeldinger der.

Heldigvis går det bra for de fleste - også etter vår hendelse , for det ble kjent rundt i Norges land/ aviser/ sykehus - så " jeg / vi har reddet noen liv de siste mnd...

EN mager trØst for oss - som bare har en grav å besØke....

:-(

Annonse

Klem

klem

Klem

klem

Mine erfaringer og ord til deg......uansett magevondt - uansett når i svangerskapet reis til et sykehus i Oslo eller andre storbyer - for lokalsykhusene innhar ei kompetanse eller erfaringer til å hjelpe til . Nå skal det være mulighet for å legge inn kommentar under anonym valget...på Bloggen min - setter pris på noen tilbakemeldinger der.

Heldigvis går det bra for de fleste - også etter vår hendelse , for det ble kjent rundt i Norges land/ aviser/ sykehus - så " jeg / vi har reddet noen liv de siste mnd...

EN mager trØst for oss - som bare har en grav å besØke....

:-(

å, kjære deg...Dette hØrtes ille ut:( Får sjekke ut bloggen din.....

• 2 måneder senere...

For en utrolig trist historie. Men tarmslyng kan jo skje alle, ikke bare gastric bypass opererte.. Ingen beviser som sier at gp opererte er mer utsatt for noe sånt om de blir gravide. Utrolig synd med dere, men blir litt skremselpropaganda til oss opererte på en litt feil måte..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...