ebeline Skrevet 2. oktober 2012 #1 Del Skrevet 2. oktober 2012 E så lei... Å isje av magen men av alle vontene eg har. Har så vont framme i skambeinet nå at eg slide med å gå inn å ud av bilen. Kver gang eg går på do gjør det vont i bruga "muskelen" å nei eg har isje UVI enn gong... Alt e vont å ubehageligt å humøret mitt e heller isje stabilt... Gidde ise orke isje vill isje gjør noge... Eg har 3 termina å den fyste nerme seg nå... 7eggløsnings termin 13 e mens termin å 23 e ult... Ska t jordmor på torsdag har hatt ekstreme kynnere å mye modning så e tror isje det står på det hell men nå har eg så vont at eg snart spør om å bli satt i gang.. Når humøret mitt går udøve stakars jentå mi på 3 år for mor isje klare å hjelpa 100% så sjemst eg når hu blir leie å eg grine nesten for eg har vont... Ka kan eg gjør? Ka om eg havne på øve ti og? Eg har bare lyst å grava meg ner i dag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976790-jeg-har-s%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-hyyyyyyle-i-dag-aaaaaaaaaaaa-buhuhu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivHeidi Skrevet 2. oktober 2012 #2 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har du snakket med jordmor og eller lege om dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976790-jeg-har-s%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-hyyyyyyle-i-dag-aaaaaaaaaaaa-buhuhu/#findComment-144598482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleluli Skrevet 2. oktober 2012 #3 Del Skrevet 2. oktober 2012 stakkars deg:( jeg er bare 35+4 å leveri et kynner å smerthelvette noe jeg har gjort de siste 4 månedene. de siste 3 nettene har jeg grått i fortvilelse førdi det er umulig å sove pga smerter, å når lillemor rører på seg kjennes d ut som d er noen som dreper meg innvendig..nå har jeg vert sengeliggende siden uke 20 pga fare for fødsel.. men nå er jeg så psykisk å fysik sliten av alle smertene at hun får bare komme..kjenner jeg ikke klarer mer..legene sier det er helt greit om hun kommer nå men uansett så er hver dag bra innni magen.. men når jeg er så utslitt selv så er jeg redd jeg ikke skal klare å glede meg slik jeg kunne ha gjort når hun kommer ut pga jeg er så utslitt.. du er jo lengre en meg, hvis du er moden så er det jo større sjangs og lettere for deg om du skulle få låv til å bli i gangsatt...håper både jeg og du slipper å pines lengre.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976790-jeg-har-s%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-hyyyyyyle-i-dag-aaaaaaaaaaaa-buhuhu/#findComment-144598494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebeline Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg nevnte det for jordmor sist uke men presset tårene inni meg å hun sa bare at det er ingen grunn til å bli satt i gang... Dagene etter sist torsdag blir bare værre og værre humøret formen føler jeg vil gå på veggen nå... Griner og freser om ennaen på mannen min å min mor får også høre det. Folk sier du ser så trett ut å du ikke er det koker jeg... Føler meg som værdens værste mor nå å at je føler jeg ikke orker stort... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976790-jeg-har-s%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-hyyyyyyle-i-dag-aaaaaaaaaaaa-buhuhu/#findComment-144598496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebeline Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 2. oktober 2012 stakkars deg:( jeg er bare 35+4 å leveri et kynner å smerthelvette noe jeg har gjort de siste 4 månedene. de siste 3 nettene har jeg grått i fortvilelse førdi det er umulig å sove pga smerter, å når lillemor rører på seg kjennes d ut som d er noen som dreper meg innvendig..nå har jeg vert sengeliggende siden uke 20 pga fare for fødsel.. men nå er jeg så psykisk å fysik sliten av alle smertene at hun får bare komme..kjenner jeg ikke klarer mer..legene sier det er helt greit om hun kommer nå men uansett så er hver dag bra innni magen.. men når jeg er så utslitt selv så er jeg redd jeg ikke skal klare å glede meg slik jeg kunne ha gjort når hun kommer ut pga jeg er så utslitt.. du er jo lengre en meg, hvis du er moden så er det jo større sjangs og lettere for deg om du skulle få låv til å bli i gangsatt...håper både jeg og du slipper å pines lengre.. Samme her.. På symfysemålingen min og har jeg sunket to hele ruter på under to uker så er ikke løye jeg har hatt det vont.. Sist svangerskap sank jeg ikke så mye på 4 uker enn gang så håper det sjer noe snart... En dag har jeg masse vont å slimete utflod å enn annen dg ingenting men føler jeg alikevell blir våt i truse innlegge... Unskyld all negativiteten. Det er tongt på slutten ekstremt tongt nå.. Bevegelser er ikke like gode lengre fra han litle å bare det å springe 10.000 ganger på do for å lette 10 dråper går meg på nervene såving hva er det? Våkner av at du vil snu deg å bare det å snu se er vont. Såve på dagen nei det går ikke klarer det ikke... :,( har bare enn stor dritt dag i dag også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976790-jeg-har-s%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-hyyyyyyle-i-dag-aaaaaaaaaaaa-buhuhu/#findComment-144598513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå