Gå til innhold

Hvilket kaffemerke synes dere er best? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er favoritten Friele, dessverre, den er jo så dyr.... Og med tidlige morgener går det jo ofte en del ;)

Så hva liker dere? Tips til en god, billigere type kanskje? :)

Ja, jeg kjeder meg litt..

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Solberg Hansen - 50/50 eller mandheining mmm!

Må på kaffe forretning får p få de da så de er dyre:/ men unner meg luksus innimellom. Når det er tilbud kjøper jeg ekstra å putter i fryseren, er jo ferskvare så blir hatsk om ikke..

Skrevet

Espresso Italian stile (mørkbrent hele bønner) fra jacob`s utvalgte.

Skrevet

Av butikk-kaffe kjøper vi stort sett evergood. Skulle helst ha drukket god kenyansk kaffe hver dag, men til 5-600 kr per kg passer det ikke helt inn i budsjettet ;-)

Skrevet

Har prøvd, friele, evergood, fairtraide kaffe, billig ica-kaffen, gul og rød coop kaffe, og både jeg og sambo synes den BLå COOP kaffen er best av alle! Den har litt mer smak en den vanlige kaffesmaken :)

Skrevet

Her i huset har vi landet på Alis mørkbrente som hverdagskaffe.

Skrevet

Evergood mørkbrent ;-) sånn til vanlig.

Hender jeg kjøper dyrere kaffe en gang i blant, på spesialforretninger.

Skrevet

Samboeren drikker helst rød coop. Hender jeg kjøper noe annet som friele eller evergood, men han vil helst ha rød coop :)

Skrevet

Friele :) Mannen min jobber i Friele så her drikker vi masse gratis Friele kaffe i all slags varianter. Men så er sikkert jeg mest glad i denne kaffen fordi det er den jeg er vant med ;)

Skrevet

Har tre favorittar av vanlig kaffi; rød coop, friele frokost og evergood. Det er nesten likegyldig hvilken eg drikk av dei, sjølv om dei ikkje smakar likt. Godt med variasjon :)

Skrevet

Jeg synes seriøst at Friele frokostkaffe smaker pappeske.

Skrevet

Kjøper som regel fairtrade fra butikken. Tror den ene heter noe som Farmer's coffee, den andre typen er jeg usikker på hva heter. Ellers avveksler jeg litt med Café Noir. Har på litt kanel på toppen av kaffen i kaffefilteret også for ekstra smak. Alle skryter fælt av kaffen vår ;)

Skrevet

Magia: Hm, det har jeg ikke hørt om før! Det skal jeg jaggu meg prøve, er det mye kanel du har på? :) Snakker vi noe ala spiseskje eller teskje?

HI

Skrevet

Magia: Hm, det har jeg ikke hørt om før! Det skal jeg jaggu meg prøve, er det mye kanel du har på? :) Snakker vi noe ala spiseskje eller teskje?

HI

Kan ikkje svare for Magia, men eg synes det er godt med ca ett kryddermål kanel i kaffifilteret (men ikkje for ofte, lett å bli lei..).
Skrevet

Brukte friele før. Så nespresso en periode. Nå er der rød coop det går i. Er så kjekt når det er 40% innimellom også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...