Gå til innhold

Noe er galt! Får "error" når jeg skal poste et svar...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her.. Folk svarer på tråder, også ser du svarene, men når du går inn på innlegget er alle svarene borte. Veldig synd!

Her er det bare masse, masse kluss. Noen innlegg kommer mange ganger, også i neste sekund så er det bare et innlegg likevell. Mange som svarer får ikke svarene sine opp på tråden, og som de andre sier så kommer det ofte error. Innleggene kommer i feil rekkefølge, og innlegg jeg har skrevet kommer ikke opp.

Samme her.. Folk svarer på tråder, også ser du svarene, men når du går inn på innlegget er alle svarene borte. Veldig synd!

Her er det bare masse, masse kluss. Noen innlegg kommer mange ganger, også i neste sekund så er det bare et innlegg likevell. Mange som svarer får ikke svarene sine opp på tråden, og som de andre sier så kommer det ofte error. Innleggene kommer i feil rekkefølge, og innlegg jeg har skrevet kommer ikke opp.

Annonse

Gjest Juliea - kukløsklan

På meg er det slik at jeg får mange varsler så trykker ejg meg inn på det og får da opp et og samme innlegg fra alle sammen, så aner ikke hvem av de ulike som egentlgi har sitert meg..

Anonym er heller ikke anonym, men nick kommer igjen på siteringen. Dette er ikke så utleverende i dag da siden jeg fkatisk ikke vet hvem av "anonym" eller de amnge andre som faktisk har sitert meg...

Her går det unna gitt!

Og hver gang jeg oppretter et innlegg kommer hele forrige samtalen jeg isterte i opp, og den må fjernes før jeg får skrevet nytt. Der er anonym heller ikke anonym..

Såååe ellers er det bra :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Kan du sende meg et eksempel, Juliea?

hvordan gjør jeg det?

Det er det som blir vanskelig for ejg går inn på varlser jeg har kanskje fått 1 varsel, så går jeg inn så står det Eks "Elin har sitert fra ett innlegg du skrev" så trykker ejg og kommer til siteringen, da kan plutselig et annen nick dukke opp, eller at det er anonym. Så da vet jo ikke jeg om det er slik at du ville være anonym, om du siterte eller en annen.

Så kommer det nytt varsel inne igjen så står det eks"elin123" har sitert fra innlegg du skrev, trykker og kommer inn på SAMME siteringen som tidligere...

Så alt ser normalt ut inne på selve varselsiden, men når jeg kommer til siteringen min aner jeg ikke hvem som faktisk skriver, blitt litt bedre siste timen har litt mer oersikt nå, men skjer fremdeles innimellom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...