Gå til innhold

Kramper i livmor etter innsett - kan dette hindre implantasjon?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:-)

Har hatt to negative ivf-forsøk, og begge ganger har jeg hatt sterke kramper i livmor etter innsett.

Jeg er veldig bekymret for dette, og lurer på om det på noen som helst måte kan hindre implantasjon?

Jeg har tatt det opp med gyn, som sier at det kan være en indikasjon på arrdannelser i livmor eller livmorhalsen, men alt ser bra ut på vannscanning og ultralyd, og gynekolegen synes ikke jeg skal gå videre med hysteroskopi eller andre undersøkelser.

Etter to negative forsøk vet jeg ikke min arme råd og lurer veldig på om det kan være et eller annet her som ikke har blitt oppdaget.

Så jenter; er det noen her inne som kan hjelpe meg?

Har noen opplevd noe lignende eller vet noe om dette?

Håper inderlig dere kan gi meg råd.

Klem fra Philomele:-)

Fortsetter under...

Hei Ida:-)

Takk for at du svarer meg.

Jeg har krampene bare i litt over to uker- fram til testdato omtrent, og de er helt klart værst de to-tre første dagene.

Sist innsett var det så ille at jeg stod tvekroket.

Lurer også litt på om dette kan være bivirkninger av ivf-medisinene,

Hadde du lignende erfaringer, Ida?

Hei du :) Jeg hadde nesten uutholdige smerter.. Gå på do, gå fremover, legge meg, sette meg ja, egentlig ALT var grusomt. Å det ga seg sakte men sikkert.. Kan ennå ha vondt jeg, og er 6 uker på vei. Men derfor det blir vondt er at alle blir litt overstimulert. Eggstokkene blir kjempe store, man får væske i buk og mave.. Helt normalt :) Men får du feber osv må du kontakte lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...