Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #26 Skrevet 2. oktober 2012 Velg heretter de små tykke fra rema, bare ca 110 kcal per stk og spis bare 1. Karbonadedeig er 120 kcal/100 gram. Tacosalsa har lite kcal i seg (Old el pasa sin har 33 kcal/100 g) Osten bør du kutte ut eller velge lettversjon, der er det 330 kcal/100 gram kontra 200 kcal/100 gram lettere synnøve finden. Grønnsakene (minus mais) vil jeg tippe er ca 30 kcal totalt. Ikke velg avocado-masse kalorier. Kesam har jeg ingen formening om. Moralen er: spis taco uten lefse og velg lettversjoner for kesam/ost/rømme. Lag tacokrydderet selv så slipper du all mulig drit som er i det kjøpte (se trines matblogg-knallgodt og lettlaget krydder). Til sist: kjøp deg digital vekt og regn ut selv, å be på sine knær her inne vitner om latskap (og oss som gidder å svare vitner om dumskap). Avocado er jo knallsunt! Hva snakker du om?? Bare sunt fett! Moser man det med litt rømme trenger man verken ost eller dressing heller. Selv om det er sunt fett i den er det masse kcal i den. Det er ikke slankemat. Jeg sa aldri at avokado var usunt, bare at den inneholder 200 kcal/stk. Ergo, ikke verdt å bruke 1/8 av dagsrasjonen på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå