Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 En veldig glad anonym bruker!!! Jeg bruker evigheter på å regne ut og trykke inn osv. Så om noen kan gjette hva de tror, eller vet sånn ca, så blir jeg veldig glad. Dette var i: 100 g kjøttdeig med tacokrydder mais tomat Agurk Isbergsalat Kesam Tacosalsa Paprika
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Er det grønnsaker i så er det null kalorier.
Benkit Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg vil tippe ca 5-600 kcal.. Men kommer litt an på mengden saus osv...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Er det grønnsaker i så er det null kalorier. ??????
M+M+baby2012 Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Meld deg gratis inn på greteroede.no der regner du ut alt
Linerlen og pipipen Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 200 i selve lompa, 200 i kjøttdeigen m krydderet, og så spørs det på hvor mye du tok av det andre 100 -200 til.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg vil tippe ca 5-600 kcal.. Men kommer litt an på mengden saus osv... Oi.. Er det så mye i bare en tacolefse? Det er jo halve dagsbehovet mitt for kalorier nå som jeg er på slankern. Jeg ligger på 1100 kalorier i døgnet. Jeg er veldig lite aktiv, derfor så lavt...
Linerlen og pipipen Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Spis den uten lompa, lag salat av det, og bytt til karbonadedeig som har halvparten så mange kcal
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Bare lefsen i seg selv er ca 320-400 alt ettersom størrelsen, med fyll er du antagelig oppe i ca 400-550 (igjen litt avhengig av størrelse og mengde med fyll). Fyllet ditt er ikke så ille, hadde du hatt vanlig ost der kunne du fort plusset på 100 kcal til.
Nissefisen Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 En veldig glad anonym bruker!!! Jeg bruker evigheter på å regne ut og trykke inn osv. Så om noen kan gjette hva de tror, eller vet sånn ca, så blir jeg veldig glad. Dette var i: 100 g kjøttdeig med tacokrydder mais tomat Agurk Isbergsalat Kesam Tacosalsa Paprika Mager kesam eller kesam? I mager er det 19kcal pr ss. Ei taco lefse er ca 188kcal. Mais er det ca 50 pr 100g. Kjøttdeig har jeg ikke i hodet. Men bytt til kabonade deig for vanlig kjøttdeig er full av fett. Gå inn på matvaretabellen.no
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Tacolefsa er mellomstor. Glemte å si at jeg hadde på litt ost. Men jeg brukte karbonadekjøttdeig, og ikke vanlig kjøttdeig som jeg skrev. Brukte mager kesam.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Bare lefsen i seg selv er ca 320-400 alt ettersom størrelsen, med fyll er du antagelig oppe i ca 400-550 (igjen litt avhengig av størrelse og mengde med fyll). Fyllet ditt er ikke så ille, hadde du hatt vanlig ost der kunne du fort plusset på 100 kcal til. Hæ? Hva slags lefser er det du kjøper med så mye kalorier?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 http://www.vektklubb...ete-stor-937906
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #14 Skrevet 1. oktober 2012 Velg heretter de små tykke fra rema, bare ca 110 kcal per stk og spis bare 1. Karbonadedeig er 120 kcal/100 gram. Tacosalsa har lite kcal i seg (Old el pasa sin har 33 kcal/100 g) Osten bør du kutte ut eller velge lettversjon, der er det 330 kcal/100 gram kontra 200 kcal/100 gram lettere synnøve finden. Grønnsakene (minus mais) vil jeg tippe er ca 30 kcal totalt. Ikke velg avocado-masse kalorier. Kesam har jeg ingen formening om. Moralen er: spis taco uten lefse og velg lettversjoner for kesam/ost/rømme. Lag tacokrydderet selv så slipper du all mulig drit som er i det kjøpte (se trines matblogg-knallgodt og lettlaget krydder). Til sist: kjøp deg digital vekt og regn ut selv, å be på sine knær her inne vitner om latskap (og oss som gidder å svare vitner om dumskap).
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #15 Skrevet 1. oktober 2012 Så trist å leve sånn. Forstår ikke at dere gidder.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #16 Skrevet 1. oktober 2012 Så trist å leve sånn. Forstår ikke at dere gidder. Fordi det var tristere for meg å være overvektig og deprimert. å gå ned i vekt er det beste jeg har gjort. Så joda, jeg klarer fint å leve sånn.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #17 Skrevet 1. oktober 2012 Så trist å leve sånn. Forstår ikke at dere gidder. Fordi det var tristere for meg å være overvektig og deprimert. å gå ned i vekt er det beste jeg har gjort. Så joda, jeg klarer fint å leve sånn. Går an å leve sunt og trene, ikke sitte der som en tulling og veie maten. Det er fanatisme og ikke sunt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #18 Skrevet 1. oktober 2012 Velg heretter de små tykke fra rema, bare ca 110 kcal per stk og spis bare 1. Karbonadedeig er 120 kcal/100 gram. Tacosalsa har lite kcal i seg (Old el pasa sin har 33 kcal/100 g) Osten bør du kutte ut eller velge lettversjon, der er det 330 kcal/100 gram kontra 200 kcal/100 gram lettere synnøve finden. Grønnsakene (minus mais) vil jeg tippe er ca 30 kcal totalt. Ikke velg avocado-masse kalorier. Kesam har jeg ingen formening om. Moralen er: spis taco uten lefse og velg lettversjoner for kesam/ost/rømme. Lag tacokrydderet selv så slipper du all mulig drit som er i det kjøpte (se trines matblogg-knallgodt og lettlaget krydder). Til sist: kjøp deg digital vekt og regn ut selv, å be på sine knær her inne vitner om latskap (og oss som gidder å svare vitner om dumskap). Avocado er jo knallsunt! Hva snakker du om?? Bare sunt fett! Moser man det med litt rømme trenger man verken ost eller dressing heller.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #19 Skrevet 1. oktober 2012 Så trist å leve sånn. Forstår ikke at dere gidder. Fordi det var tristere for meg å være overvektig og deprimert. å gå ned i vekt er det beste jeg har gjort. Så joda, jeg klarer fint å leve sånn. Går an å leve sunt og trene, ikke sitte der som en tulling og veie maten. Det er fanatisme og ikke sunt. Jeg er ikke fanatisk, og heller ikke en tulling. Veie maten gjør jeg heller ikke. Telle kalorier har jeg aldri gjort. Vil bare bli mere bevisst. Når man har vært overvektig, tar grep over livet sitt og slanker seg med full suksess, så er du den eneste idioten som tråkker ned andre.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #20 Skrevet 1. oktober 2012 Så trist å leve sånn. Forstår ikke at dere gidder. Fordi det var tristere for meg å være overvektig og deprimert. å gå ned i vekt er det beste jeg har gjort. Så joda, jeg klarer fint å leve sånn. Går an å leve sunt og trene, ikke sitte der som en tulling og veie maten. Det er fanatisme og ikke sunt. Jeg er ikke fanatisk, og heller ikke en tulling. Veie maten gjør jeg heller ikke. Telle kalorier har jeg aldri gjort. Vil bare bli mere bevisst. Når man har vært overvektig, tar grep over livet sitt og slanker seg med full suksess, så er du den eneste idioten som tråkker ned andre. Da er du heller ikke den jeg snakker til. Ikke vær så hårsår.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #21 Skrevet 1. oktober 2012 Så trist å leve sånn. Forstår ikke at dere gidder. Fordi det var tristere for meg å være overvektig og deprimert. å gå ned i vekt er det beste jeg har gjort. Så joda, jeg klarer fint å leve sånn. Går an å leve sunt og trene, ikke sitte der som en tulling og veie maten. Det er fanatisme og ikke sunt. Jeg er ikke fanatisk, og heller ikke en tulling. Veie maten gjør jeg heller ikke. Telle kalorier har jeg aldri gjort. Vil bare bli mere bevisst. Når man har vært overvektig, tar grep over livet sitt og slanker seg med full suksess, så er du den eneste idioten som tråkker ned andre. Da er du heller ikke den jeg snakker til. Ikke vær så hårsår. Jeg er ikke hårsår. Jeg syntes bare du har latterlige meninger. Thats it. Ps. Ikke ta det personlig...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #22 Skrevet 1. oktober 2012 Så trist å leve sånn. Forstår ikke at dere gidder. Fordi det var tristere for meg å være overvektig og deprimert. å gå ned i vekt er det beste jeg har gjort. Så joda, jeg klarer fint å leve sånn. Går an å leve sunt og trene, ikke sitte der som en tulling og veie maten. Det er fanatisme og ikke sunt. Jeg er ikke fanatisk, og heller ikke en tulling. Veie maten gjør jeg heller ikke. Telle kalorier har jeg aldri gjort. Vil bare bli mere bevisst. Når man har vært overvektig, tar grep over livet sitt og slanker seg med full suksess, så er du den eneste idioten som tråkker ned andre. Da er du heller ikke den jeg snakker til. Ikke vær så hårsår. Jeg er ikke hårsår. Jeg syntes bare du har latterlige meninger. Thats it. Ps. Ikke ta det personlig... Ok, jeg har fått et visst inntrykk av deg også. Spis litt, så får du opp blodsukkeret. Da slipper du å oppføre deg som en merr.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #23 Skrevet 2. oktober 2012 Velg heretter de små tykke fra rema, bare ca 110 kcal per stk og spis bare 1. Karbonadedeig er 120 kcal/100 gram. Tacosalsa har lite kcal i seg (Old el pasa sin har 33 kcal/100 g) Osten bør du kutte ut eller velge lettversjon, der er det 330 kcal/100 gram kontra 200 kcal/100 gram lettere synnøve finden. Grønnsakene (minus mais) vil jeg tippe er ca 30 kcal totalt. Ikke velg avocado-masse kalorier. Kesam har jeg ingen formening om. Moralen er: spis taco uten lefse og velg lettversjoner for kesam/ost/rømme. Lag tacokrydderet selv så slipper du all mulig drit som er i det kjøpte (se trines matblogg-knallgodt og lettlaget krydder). Til sist: kjøp deg digital vekt og regn ut selv, å be på sine knær her inne vitner om latskap (og oss som gidder å svare vitner om dumskap). Avocado er jo knallsunt! Hva snakker du om?? Bare sunt fett! Moser man det med litt rømme trenger man verken ost eller dressing heller. Selv om det er sunt fett i den er det masse kcal i den. Det er ikke slankemat.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #24 Skrevet 2. oktober 2012 Velg heretter de små tykke fra rema, bare ca 110 kcal per stk og spis bare 1. Karbonadedeig er 120 kcal/100 gram. Tacosalsa har lite kcal i seg (Old el pasa sin har 33 kcal/100 g) Osten bør du kutte ut eller velge lettversjon, der er det 330 kcal/100 gram kontra 200 kcal/100 gram lettere synnøve finden. Grønnsakene (minus mais) vil jeg tippe er ca 30 kcal totalt. Ikke velg avocado-masse kalorier. Kesam har jeg ingen formening om. Moralen er: spis taco uten lefse og velg lettversjoner for kesam/ost/rømme. Lag tacokrydderet selv så slipper du all mulig drit som er i det kjøpte (se trines matblogg-knallgodt og lettlaget krydder). Til sist: kjøp deg digital vekt og regn ut selv, å be på sine knær her inne vitner om latskap (og oss som gidder å svare vitner om dumskap). Avocado er jo knallsunt! Hva snakker du om?? Bare sunt fett! Moser man det med litt rømme trenger man verken ost eller dressing heller. Selv om det er sunt fett i den er det masse kcal i den. Det er ikke slankemat.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #25 Skrevet 2. oktober 2012 Så trist å leve sånn. Forstår ikke at dere gidder. Fordi det var tristere for meg å være overvektig og deprimert. å gå ned i vekt er det beste jeg har gjort. Så joda, jeg klarer fint å leve sånn. Går an å leve sunt og trene, ikke sitte der som en tulling og veie maten. Det er fanatisme og ikke sunt. Jeg er ikke fanatisk, og heller ikke en tulling. Veie maten gjør jeg heller ikke. Telle kalorier har jeg aldri gjort. Vil bare bli mere bevisst. Når man har vært overvektig, tar grep over livet sitt og slanker seg med full suksess, så er du den eneste idioten som tråkker ned andre. Da er du heller ikke den jeg snakker til. Ikke vær så hårsår. Jeg er ikke hårsår. Jeg syntes bare du har latterlige meninger. Thats it. Ps. Ikke ta det personlig... Ok, jeg har fått et visst inntrykk av deg også. Spis litt, så får du opp blodsukkeret. Da slipper du å oppføre deg som en merr. Huff da. Tror ikke jeg gidder å fortelle hvor dum du framstår. Men vet du hva, jeg gidder ikke å krangle, så jeg avslutter nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå