Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Og hvordan ville du skrevet det? Frederikke eller Fredrikke? Jeg heller mest mot Fredrikke, da det er den mest naturlige måten for meg å uttale det på. Har likt dette navnet en stund. Hva syns dere? Er det for maskulint? For hardt (hvis dere skjønner hva jeg mener med det)?
løvemamma29 Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Å lika d..nett i den sjangeren eg lika . Litt tøft og litt søtt på samme tid.. Tenker d samme om Pernille,Hermine og Kornelia :-) Ville skrevet Fredrikke :-)
Gjest Tuyo Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Nydelig navn! Tøft og feminint. Tror jeg også ville ha skrevet navnet Fredrikke.
Miss Chocolate Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Kjenner en liten Fredrikke Synes det er veldig fint!
*Dubsgirl* Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Stilig navn! Ville skrevet det Fredrikke - fordi det er sånn jeg uttaler det
Vannmann35 Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Fredrikke er både tøft og søtt på en gang - go for it!
Vipsenmamma Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Liker det ikke - det er bare guttenavnet Fredrik+ke. Jeg synes ikke guttenavn gjør seg som jentenavn. Selv om en slenger på -ine eller -a eller som her -ke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå