Gå til innhold

Flerer med ubehagelig nedpress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34, lurer på om flere har det sånn? Er direkte vondt til tider. Så fort jeg reiser meg eller går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved skambeinet? Om det er det det heter? :) helt nederst i magen.

Skrevet

har hatt mye vondter downthere fra uke 3o..noen dager værre en andre..er i uke 35+3 nå....

Skrevet

Jeg har:( er 32 uker. Kjennes ut som jeg har på en jerntruse som er 3 nr for lita til tider:p ikke noe behagelig:/

Skrevet

Ok, kan ikke huske det var slik forrige gang :) men er jo utrolig hva en glemmer :)

Skrevet

Jepp, det er ikke behagelig i det hele tatt. Jeg får såkalte "lynnedslag" i lysken som kjennes langt nedover bena. Nå er også hodet festet og det føles ut som jeg går med en håndball i dåsa :)

Skrevet

Siste uken (er 34 i dag) har jeg hatt veldig mye nedpress, noen ganger så mye at det gjør vondt å gå...kjennes ut som man kan bare presse ut ungen der og da:)

Skrevet

Har bare litt stikkinger nedi der. Hodet har visst festet seg, og nå kjenner jeg virkelig at hun bokser i blæra. Er redd jeg skal tisse på meg.......Er i uke 34 i dag.

Kjenner at hun ligger langt ned da.

Skrevet

Føler at hodet ligger veldig langt ned jeg og. Men vet ikke om hodet er festet, føler bare jeg går med en ball mellom beina ;)

Skrevet

Ja! Er i uke 32, og klarer ikke å gå når jeg har kynnere, for da presser det sånn nedover i bekkenet!

Skrevet

Er det vanlig å ha det så tidlig? Jeg er 35+3 og merker ikke på noen måte at jeg nærmer meg noen fødsel.. Og hvertfall ikke at han ligger lenger ned enn tidligere. Betyr det at jeg har lenger igjen enn dere kanskje?

Skrevet

Har dere det sånn at det varierer? Hos meg er det forferdelig nokon daga, og andre daga kjenne eg ingenting...

Tenker at baby flytter seg evt?

Skrevet

Har dere det sånn at det varierer? Hos meg er det forferdelig nokon daga, og andre daga kjenne eg ingenting...

Tenker at baby flytter seg evt?

Skrevet

Her varierer det! Og baby trenger ikke ligge med hode/rumpe ned for nedpress...var på sjekk på ahus pga tette mase/modningsrier og snuppa lå på tvers! Hadde så sykt nedpress den dagen!

Skrevet

Her varierer det! Og baby trenger ikke ligge med hode/rumpe ned for nedpress...var på sjekk på ahus pga tette mase/modningsrier og snuppa lå på tvers! Hadde så sykt nedpress den dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...