Gå til innhold

Noen som har opplevd at de på laben/sykehuset har rotet vekk et egg rett før innsett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er egentlig helt hårreisende dette altså :)

Men alt skjer av en grunn, Håpefull (tror ihvertfall jeg), så dette var nok ikke gullegget :) Men det du får satt inn i morgen derimot, DET er gullegget! :D

Og Yasmin; hvis de finner det så er det nok ikke brukendes nå, siden man har begrenset tid på å få det fra varmeskap til livmor :)

Gjest Trulte med to små

Å huff sÅ utrolig fælt Å oppleve det! Endelig godt du hadde egg pÅ frys! Jeg har aldri hørt om dette før, men husker jeg nevnte det for mannen min ang da jeg satte inn 2 egg ( som jeg har gjort alle gangene ) om hvordan vet man at de virkelig har fÅtt satt inn begge eggene...

Vi ser de jo pÅ skjermen og de sprøyter jo resten av vannet tilbake i skÅlen etter innsett for Å se om de er borte...alikevel følte jeg meg ikke helt sikker, men turde ikke si noe i fare for Å virke hysterisk ;) Legene vet nok hva de gjør likssom.

Jeg ønsker deg masse lykke til i morgen!

Gjest Trulte med to små
Takk for fine ord :) Da er jeg endelig ruger og håper det går bra denne gangen :D

Da satser vi på at den var meningen at det andre egget skulle "forsvinne" fordi det ikke ville blitt noe av, men DETTE derimot er det det blir barn av! Ikke sant! ;)

Jeg ønsker deg masse lykke til med rugeperioden! KLEM :)

Annonse

Jeg har hvertfall blitt flyttet til Ullevål... Kan godt hende det er en liten greie som bare tar noen uker, og at de kjapt er tilbake til normalen..

Men når fikk du beskjed om det? har du vært inne? Jeg skal inn til ul fredag og uttak i starten av neste uke......

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=119853&page=2 les her, dette er grunnen til hvorfor det er stengt. Ikke pga helsetilsyntet..

Det var bra... skal inn til uka, kjipt med 5 uker bortkastet med medisiner....

"Omorganisering og renovering av ivf-labaratoriet..." er vel bare en annen måte å si at de har fått pålegg fra tilsynet og må stenge... Helsetilsynet ble sagt til meg av sykepleier når jeg ringte inn. Anyways, stengt november og desember er utfallet av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...