Gå til innhold

Er denne EL testen positiv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for svar :-) Jeg får bare fortsett å teste di neste dagene som kommer... :-) Når er det best å teste? Jeg har testet med en gang jeg har stått opp frem til nå:)

LH stiger ofte utover dagen så ved å teste litt utpå dagen er det stØrre sjanse for å treffe EL. Selv prØver jeg å teste rett etter jobb (ca kl16) og noe tidligere i helgene (ca 12 om det passer).

Takk for svar :-) Jeg får bare fortsett å teste di neste dagene som kommer... :-) Når er det best å teste? Jeg har testet med en gang jeg har stått opp frem til nå:)

Jeg testet 2 ganger daglig.. Og til slutt var den positiv gitt :) Da var trekene omvendt enn den du har lagt ut her. Du skjØnner når den er positiv, da er du ikke i tvil. Men husk at selv om den er positiv vil det si at egglØsningen skjer ikke fØr om 24 timer og innen 48 timer.

Jeg hadde sex når testen var positiv og dagen etter.. Håper også på en spire snart! :) Hvor lenge har dere prØvd?

Jeg fikk positiv test igår og i dag tidlig. :-) Hadde sex søndag og onsdag. så får vi prøve ikveld igjen også.. håper håper!

Vi har prøvd i 4 pp. så vi har ikke prøvd så lenge ;-)

Først denne mnd. jeg bruker El. tester.

hva med deg?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...