Gå til innhold

Er det et "dårlig" tein å ikke kjenne livmortappen?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har kjent etter den bare for nysgjerrighetens del. Men jeg kjenner den ikke jeg :o er det veldig negativt? At den er Sååå langt oppe at jeg ikke rekker den. Har jo ikke verdens lengste fingre da, og magen er nokså i veien.

Men dere andre som har kjent etter, var den lett/vanskelig å nå? Eller er det individuelt om den er høyt eller lavere sittende? :)

Fortsetter under...

dagen før fødsel med førstemann klarte ikke jordmor nå åpninga til livmortappen/halsen men hun klarte kjenne den var moden. fødte på 4,5 time etter første ria og vannet gikk.

jeg har prøvd å kjenne etter nå men når den ikke.blir liksom for langt bak. men hode til jenta kjenner jeg.

Gjest Mammantil2prinser

dagen før fødsel med førstemann klarte ikke jordmor nå åpninga til livmortappen/halsen men hun klarte kjenne den var moden. fødte på 4,5 time etter første ria og vannet gikk.

jeg har prøvd å kjenne etter nå men når den ikke.blir liksom for langt bak. men hode til jenta kjenner jeg.

Varierer det hvor den er fra dag til dag? Time til time? :o

Hvis du kjenner hodet, betyr det at du er moden og åpen? :) hvordan kjenner du det?

Hvis du kjenner hodet, betyr det at du er moden og åpen? :) hvordan kjenner du det?

varierer hva jeg kjenner fra gang til gang. kjenner noe hardt rett før tappen som er hode. kjente det hikka faktisk.
Gjest Mammantil2prinser

varierer hva jeg kjenner fra gang til gang. kjenner noe hardt rett før tappen som er hode. kjente det hikka faktisk.

Tøft :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...