Gå til innhold

Til de som har født flere ganger!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke seks år de sier er grensa før det regnes som en ny førstegangsfødsel? Jeg tror det er det altså...

Min andre fødsel var kjempefin, bortsett fra en steinalderjordmor som forsura opplevelsen litt... Fire timer fra første ri til en flott gutt var ute. Ti minutter fra vannet gikk til han var ute:-) Helt perfekt fødsel og jeg trengte ikke et eneste sting etterpå. Det var litt over tre år etter storesøstra.

Hei Bokormamma : )

Så fint å høre! Ja, jeg ligger vel i grenseland. For håpe det går bra :) Hadde en fin første fødsel - men likevel gruer jeg meg så enoormt til en ny fødsel. "Kan det gå like bra denne gangen?" - er et spørm jeg stadig stiller meg selv! Blæ.

EnBlå&ToRosa! :)

åå, det var fint å høre!! :) Takk! Hadde du et fint svangerskap også? Yes, kroppen vet jo hva den skal gjøre, tror du har et viktig poeng der :)

Svangerskapet var så som så, litt flere "vondter" enn jeg har hatt tidligere, bekken og slikt. Men ellers så var tredje ganske likt som andre :)

Lykke til med fødsel :)

Annonse

har over 4 år mellom mine 2. fødsel nr 2 gjekk kjempe fint :) var kjappere og mindre smerter. trodde ikkje det va så "lett" og føde. nr 1 var en dårlig fødsel som tok lang tid. så nr 2 var fantastisk i forhold.

nr 1 hadde eg epidural og lystgass

trengte ingen ting med nr 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...