Splenda Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har nylig meldt meg inn i foreningen Ønskebarn, og på nettsiden deres ser jeg at det arrangeres treff i Stavanger fØrstkommende torsdags kveld. Noen som skal dit? (man trenger ikke å være medlem for å være med på treffet) Er det noen her som har vært på lignende treff og vil fortelle meg litt om hvilke erfaringer dere sitter igjen med? Jeg er egentlig veldig sjenert og stille når jeg treffer nye folk og unngår helst slike situasjoner, men akkurat nå tror jeg at det hadde vært bra for meg å mØte folk i samme situasjon som meg. Vi har nettopp vært igjennom vårt fØrste forsØk som endte negativt, og jeg fØler meg veldig alene oppi alt dette. Selv om familie og venner vet hva vi går igjennom vil de nok aldri forstå helt hvordan jeg virkelig har det...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Eg bor i Stavanger men har ikke vert på treff. Eg er på siste forsøket i det offentlige nå. Eg e en litt sjenert person eg og så trur eg står over sånne store møter. Men du må berre kontakte meg på melding om du vil ha en venn å snakke med:)
Ele Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg var i Trondheim på torsdag, veldig hyggelig og overraskende nok helt ufarlig, jeg var supernervøs!!
Splenda Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg var på treffet i går og jeg er veldig glad for at jeg våget, for det gikk veldig fint Vi var faktisk bare 3 stk så vi fikk god tid til å bli kjent. Kjempehyggelige mennesker som var lette å snakke med selv om vi var vidt forskjellige. Kan virkelig anbefale å delta på slike treff hvis man trenger å snakke med noen som er i samme båt Takk for tilbudet Yasmin, skal ikke se vekk ifra at jeg sender deg en melding en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå