Gå til innhold

Flere som prøver igjen etter MA?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA i mai i 12. uke....Nedturen var stor da jeg var på ul og fikk vite at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 8 :/ Men nå er vi i full gang med prøvingen igjen, er i vår 2. pp etter MA, og håper såklart spiren sitter denne mnd :) Har blitt lett gravid de tre andre gangene jeg har vært gravid så jeg håper jeg blir det nå også :) Flere i samme situasjon? Del gjerne erfaringer, blir du lett gravid? Er du redd for ny MA?

Fortsetter under...

Jeg er også igang etter MA i juli. Var 9 uker på vei.

Blir også lett gravid, men etter MA så har jeg hatt blødningsforstyrrelser og ingen el....

Første gang jeg har el nå i forrige uka! Håper det ble klaff!

Men blør jo smått hele tiden da..

Jeg er vel litt der jeg og, selv om jeg ikke direkte hadde en MA siden den gikk over i en spontanabort noen dager senere.

Jeg var også og tok ul da gynokologen syns ting var alt for lite i forhold til hva det skulle vært. Kort tid etter mistet jeg i SA.

Dette var i slutten av juni.

Nå er vi på pp nr 2 etter dette. Har så lange sykluser så vanskelig å time noe som helst her. Hadde forhåpninger om at dette skulle klaffe fort siden jeg ble gravid på pp 3 sist, men må nok bare vente tålmodig. Håper det klaffer for dere snart:)

Jeg opplevde en BO/MA i Juli. utskrapning 31.juli. Fikk mensen 33 dager etter utskr. og er i 1pp nå. Venter fortsatt på TR, men er bare på dag 31. Men ifølge fertilitetsmonitoren min har det gått 18 dager siden EL.. og fortsatt høy temp.. Mulig gravid?? Skal ta test så fort jeg får testene i posten;) Spennende! Blitt veldig lett gravid alle tre gangene (forrige gang (MA) prøvde vi ikke heller). Har to barn fra før, håper på en liten en til sommeren;)

Annonse

Ta en test doble, jeg heier på deg :)) få høre hva utfallet blir da:))

Takk for det! Spennende ja:D Skal si ifra hvordan testen går;) Tester imorgen tidlig. Fortsatt ingen tegn til mens, men heller ikke mye symptomer..

Annonse

Gjest Nestegang:)
Vi prøver nok på ny snart ja da MA nr. 2 ble et faktum i dag. Første i juni andre nå.

Æsj da Nestegang, det var leit å høre :( Hvilken uke oppdaget du ma`ene? Lykkelykke til med ny spire :)

I juni ble maen oppdaget i uke 16-17. Denne gangen var jeg litt over 9. Venter på at alt skal komme ut, ser ut som kroppen er litt mindre samarbeidsvillig enn første gang. Krysser fingrene for at jeg slipper utskrapning!!!

Lykke til alle sammen:)

Hei!

Jeg hadde en MA i uke 10-11 nå i aug/sept, hadde to cytoteckurer og tilslutt en utskrapning. Vil aller helst bli raskt gravid igjen, så er derfor veldig glad for at jeg endelig har fått mensen igjen! Blir altså 1 pp nå senere i oktober, spent på det... Har blitt lett gravid siste halvåret, men mistet 3 (de to andre var tidlige SA). Førstemann brukte vi imidlertid et halvår på, så prøver å forberede meg på at det kan ta tid! Gruer meg også litt til å bli gravid, tror det blir tungt de første 12 ukene denne gangen, tror jeg kommer til å ha lyst på flere tidlige UL i alle fall...

Og grattis doble!!

Her venter vi også på mensen igjen etter cytotec x 2 og endte i 2 x utskraping og infeksjon. Så her må vi vel vente på en menstrasjon ...

Håper på mens i slutten av mnd. Så blir det prøving igjen:)

Gruer meg enormt til nytt svangerskap, men er lovt tidlig ultralyd! Så håper det roer kropp og sinn litt:)

Jeg hadde en SA igår (6+5), til legen for å få det bekreftet imorgen. Håper alt kommer fort ut av seg selv slik at vi kan prøve på ny! Ble gravid i 2 pp, så satser på at det går like kjapt denne gangen, vil gjerne ha en sommer- sensommer baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...