Gå til innhold

Kan Synarela være farlig for et evt. foster?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har el (hvis jeg er så heldig..) rundt den tiden jeg skal starte på spray. Men de på klinikken sa at vi bare måtte kose oss og ikke tenke på å styre unna et eventuelt hjemmelaga mirakel :)

Så da må jeg vel gå ut fra at nesesprayen ikke vil ødelegge for fosteret? Siden jeg starter på den før evt. mens skal komme..

Fortsetter under...

Hmm.. Jeg tror jeg ringer til klinikken for å høre. Jeg leste i Felleskatalogen at det ikke skulle brukes hvis en var gravid. Mye mulig sykepleieren mente det var ufarlig pga det er så tidlig. Jeg hadde jo uansett stoppet med sprayen v/ positiv test.

Jeg fikk beskjed om at vi bare måtte prøve hvis vi ønsket det, og så evt. ringe inn hvis vi fikk positiv test.

Vi fikk beskjed om å gjør det vi selv vil hele tiden, men ingen sædtømming etter at den eggløsende sprøyta er satt.

Min menstruasjon var forsinket og jeg måtte da til ny ultralyd og ta gravitest og vente på mensen før jeg fikk begynne på sprøyta

Annonse

Fikk beskjed om at jeg ikke skulle starte m sprøyter før jeg hadde fått mensen da jeg gikk på spray. Kom ikke mensen skulle jeg ta en graviditetstest. Har også lest at andre har blitt gravide mens de går på spray.

Slik var det her også. Jeg skulle ta en test hvis mensen uteble.

Men vil min "vanlige" mens komme selv om jeg har regultert kroppen med sprayen? Det ser ut som at jeg starter stikkingen på (min) syklusdag 3, så da vil jeg vel se etterhvert.. Tror jeg forvirrer megselv :D

Jeg ringte til klinikken i dag og sykepleieren sa det var uproblematisk å gå på sprayen. Hun sa at jeg uansett vil ta en graviditetstest dersom blødningen uteblir mellom spray og stikking. Så virker som alt er ok å gå på det så lenge en stopper sprayen med en gang en tester positivt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...