Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativ billig og digital test kl halv sju på morra urin. positiv på begge tre timer seinere, ikke drukket noe i mellom. kan jeg stole på å ringe inn? tar det så raskt å plutselig få LH stigning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta en test hos legen?? :) står det ikke på slike esker at man skal ikke se på testene etter så så lenge? Men så skal det sies at da jeg ble gravid med frøkner min så var 2 negative og en positiv. Og etter en time så var de som var negative også positive.. Men jeg tok en hos legen bare for å være sikker. :)

Skrevet

Er jo ikke samme testene da, vet jo at ikke de skal ligge i flere timer:) tok nye tester etter tre timer som var positive, tok igjen etter 1,5 time og da var de ennå sterkere.. så da blir det nok innsett ja:)

Skrevet

Eg fikk negativ på morningen, positiv ved 1 tiden å negativ dagen etter. Da var det kjemisk:/

Skrevet

Jg snakkerom eggløsningsteste ikke graviditetstest. Skal ha innsett i naturlig syklus så viktig m Eggl på rett dag:)

Skrevet

Jg snakkerom eggløsningsteste ikke graviditetstest. Skal ha innsett i naturlig syklus så viktig m Eggl på rett dag:)

Skrevet

Hehe sorry:)

Skrevet

LH pleier å stige utover dagen slik jeg har forstått det. De testene jeg har brukt tidligere har anbefalt at jeg testet på ettermiddagen/ kvelden. Vet ikke helt hvor raskt det er normalt at den stiger, men høres jo riktig ut at testene bare har blitt sterkere utover dagen. Masse lykke til med innsett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...