Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sporty83

Vi har ingen barn fra før, men jobber mye og sent. Forrige pp gikk vi mye rett på sak ..hender jeg kommer hjem fra jobb 2300. Veldig lite romantisk:( hehe, men vi er veldig "pliktoppfyllende" begge to og hadde sex hver dag en ti dagers periode. Føler nesten vi har hatt ferie nå, deilig å slippe presset:) .. Men, ikke resultat forrige pp:( hadde negative tester, men syns jeg blødde både mer og lenger enn vanlig. Kan det ha vært en SA? Er på dag 7 i syklusen nå, fikk el. dag 19 forrige gang så stresser ikke, mennskelig bruke el tester fra dag 11 for sikkerhets skyld...

Fortsetter under...

Gjest Sporty83

Jeg skal bestille time i morgen hos legen for å ta en sjekk. Vi har prøvd siden juni, og hatt en SA, så det har jo egentlig ikke gått så lang tid, men ønsker bare å sjekke om alt er som det skal. Hvis ikke er det like greit å få beskjed nå;)

Jeg var hos legen for å sjekke om alt var ok før vi satte i gang siden jeg har hatt en ex.u og måtte fjerne en eggleder. De tok blodprøver..hva mer kan de sjekke?

Ingen anelse.. Har hørt noe om hormon nivå? Men de sier jo at etter 6mnd bør man gå til utredning om man ikke blir gravid. Jeg har sykluser på 26 dager og er nå på pp 6 hvis jeg teller med SA.. Så får høre hva han sier.

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

***Gravid:

***Ny pp:

Da er jeg klar for ny pp. Håper kroppen er tilbake i god gammell 28 dagers syklus, Satser på det i allefall.

Dette er pp'en jeg blir gravid (satser veldig hardt her, hehe) så jeg pyntet litt på ikm uka :) Tilgi meg :)

Bare fint med litt pynt Symbio! Vi får satse på at pynten hjelper slik at dette blir ppen som gjelder;)

Er på dag 16 jeg nå, kunne fått lagt inn aksjer i går men så skar det seg for eldstemann våknet, og da sovnet mannen. EL pleier være på dag 19 eller senere, så får håpe det ikke gjorde noe at det ikke ble noe i går. Tar EL tester, men merker at det blir litt uregelmessig. Noen dager tidlig, andre sent, og det bør vel ikke gå mer enn 24 t mellom, i tilfelle den positive varer kort tid. Dumt å misse hele EL da. Får håpe at EL dukker opp snart, jeg får ikke lagt inn aksjer igjen på to dager nå, så ikke så snart, men etter det vil jeg ha EL og Sex:) Og så baby:)

Da hiver jeg meg på her, korte sykluser som man har.

Mandag 29/10

HI

Sporty 83

Tirsdag 30/10

ønskebarn73

Onsdag 31/10

Igangpånr2

Torsdag 1/11

Ylva83

Fredag 2/11

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

Lørdag 3/11

Søndag 4/11

Annonse

Er denne den siste, eller i en annen tråd? Mulig jeg har blingset litt og stresset. Prøver igjen:

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

***Gravid:

***Ny pp:

Har i dag vært hos gynekolog, og hun sa: hiv alt av EL-tester! Ikke temp! Ha sex annen hver dag mellom dag 7-15 (hvis du har 4 ukers syklus). Så det har jeg tenkt å gjøre;)

Hun sa stress ødelegger alt av gravid hormoner.. Så da var det å ikke stresse da;) pust!

Har i dag vært hos gynekolog, og hun sa: hiv alt av EL-tester! Ikke temp! Ha sex annen hver dag mellom dag 7-15 (hvis du har 4 ukers syklus). Så det har jeg tenkt å gjøre;)

Hun sa stress ødelegger alt av gravid hormoner.. Så da var det å ikke stresse da;) pust!

Lettere sagt enn gjort ja. Skulle gjort det på den måten jeg og om jeg hadde en gubbe som var hjemme hele tiden og hadde lyst hele tiden. Men jeg må nesten ta det jeg får, og prøve å time det sånn passe, ellers tror jeg det går åR!! Dessuten har jeg så lang syklus at det kunne vel slitt ut enhver mann å holde på så mye;)

Men stresse, er det å stresse når en tenker på det hele tiden og sånn? Ikke mulig å unngå det vel?

Puuuuh, ja....de fleste av oss, puster vel ikke med magen før vi har en huleboer der:-/ Ikke lett å holde styr på disse hormonene, når man så inderlig ønsker at frøet sitter..."Late" som om vi ikke prøver liksom, hehe....Neppe...Vææææh, tar meg i å høres bitter ut, skjerpe seg nå;)

Jeg vet, det med stress er ikke så lett å unngå. Jeg har en stressende jobb for tiden, hektisk og mye å tenke på. Så må vel prøve å roe det litt ned. Man vil automatisk tenke mye på det, men gyn sa det var lurt å ikke si til folk at man er prøver da dette skaper stress/press.. Tror det er viktig å ikke stresse av at man tenke på det, hvis dere forstår;) men skal prøve å oppta dagene med mye gøy slik at tiden går fort;)

Annonse

Nå er jeg på dag 18 i syklusen min. EL test har som jeg sikkert har sagt før slått ut positiv på dag 19-23 tidligere, så nå nærmer det seg. Skal teste litt senere i dag. Men merket i sted at jeg har noe som minner om EL slim nå, så da er det vel på tide med aksje investering;)

Husker ikke fra syklus til syklus hvor lenge jeg pleier ha EL slim, burde vel skrive ned sånt... Murrer litt i eggstokken på ene siden også, men nå om dagen synes jeg det murrer her og der i hytt og pine så stoler ikke på det.

Hvordan går det med dere andre?

Og der var EL testen positiv... Begge strekene like sterke... Da må jeg forføre mannen i kveld da. Siste negative EL test var 16:30 i går. Pleier å teste positiv to dager på rad, men den kunne jo ha blitt pos sent i går, sånn at den blir negativ igjen i dag... Må teste igjen i kveld å se...

Vil det si at vi burde ha sex i morgen også for sikkerhetsskyld? Hvertfall hvis testen fortsatt er positiv i kveld/morgen tidlig?

Blir aldri helt klok på når man bør ha sex i forhold til positiv test jeg...

*puste rolig og ikke stresse*

Er denne den siste, eller i en annen tråd? Mulig jeg har blingset litt og stresset. Prøver igjen:

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

***Gravid:

***Ny pp:

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

***Gravid:

***Ny pp:

***Mandag 29/10***

HI

Sporty 83

***Tirsdag 30/10***

ønskebarn73

***Onsdag 31/10***

Igangpånr2

***Torsdag 1/11***

Ylva83

***Fredag 2/11***

Fisken2012

Rufsa prøver på nr 2

Sidney

Vilhabolle

***Lørdag 3/11***

Symbio

***Søndag 4/11***

Lessismore

Kaffemocca

***Gravid:

***Ny pp:

Sette meg opp her siden jeg tror jeg har mensen nå. Er på første pp etter svangerskapsavbrudd i uke 20 siden det ikke var mulighet for liv utenfor magen.

Uff, så trist! Men velkommen hit og lykke til med ny pp:) Rart med hvor ulik plass vi er i syklus og enda i samme IKM uke. Jeg har pos EL nå, på dag 18 i syklus, og du har mens. Krysser fingra for oss alle sammen:) Spennende!

Og der var EL testen positiv... Begge strekene like sterke... Da må jeg forføre mannen i kveld da. Siste negative EL test var 16:30 i går. Pleier å teste positiv to dager på rad, men den kunne jo ha blitt pos sent i går, sånn at den blir negativ igjen i dag... Må teste igjen i kveld å se...

Vil det si at vi burde ha sex i morgen også for sikkerhetsskyld? Hvertfall hvis testen fortsatt er positiv i kveld/morgen tidlig?

Hei, er du sikker på at du er i riktig IKM uke? Jeg har ca 14 dager mellom EL og mens. Er nå på dag 4;)

Hei, er du sikker på at du er i riktig IKM uke? Jeg har ca 14 dager mellom EL og mens. Er nå på dag 4;)

Mine sykluser har vært 36 dager eller lengre, så jeg går utifra den korteste som da er 36. Men nå kom jo pos el test en dag før enn tidligere, så det er jo mulig IKM kryper ned til søndagen før, og da blir jeg jo uke 43'er. Jeg har veldig lang lutealfase jeg da, eller alt med min sykluse er langt... :)

Føler det er tryggest å regne med syklus i forhold til den korteste jeg har hatt, er ikke det lurest? Hvertfall for å finne el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...