Gå til innhold

Presentasjonstråd?

Anbefalte innlegg

Hei! Er 31 aar og kommer fra Trondheim. Er bosatt i Österrike. Har en sönn paa 2 fra för, og har naa termin 15. juni. Satt paa förste forsök. Har värt paa noen UL allerede. Vanlig her med en del vil jeg tro :) Men det gjör jo ikke noe, er bare fint aa faa sett mye til den inni der. Alt er bare bra saa langt. Er gift med en paa 34 :)

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei :) Jeg er 26 år og vi venter første jente. Bor i Bergen og er 19+5. Spente! :)

Kanskje vi treffes på KK? Hehe:-)

Tør å snike meg inn her nå jeg også:-)

Jeg er 28 år og har to barn fra før, en jente på 9 og en gutt på straks 6. Giftet meg i mai:-) Har termin 12. juni med minstemann.

• 2 uker senere...

Hei! :-) Jeg skriver meg inn her jeg også. :-) Har termin (noe usikker) 23. juni, men skal på ordinær ultralyd i morgen, så blir spennende hva de sier da. Er samboer og har ei jente på snart åtte år fra før. Vi bor snart i Tromsø forresten. :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg er 32 år, bor på Hamar sammen med samboer og vår sønn på 7 år. Vi har prøvd i 5 år å få flere barn, å endelig kan vi glede oss til familie forøkelse. Store gutt får som han ønsker seg, en lille bror :) Det var kort om meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...