Gå til innhold

noen som Ikke bekymrer seg?

Anbefalte innlegg

Skjønner jo at det er mange som har flere grunner til å være bekymret under svangerskapet....og det er jo helt normalt!

Jeg,der i mot,venter nr.2,og hverken nå eller med førstemann gikk jeg rundt og bekymret meg. Med nr.1 hadde jeg også to,små blødninger tidlig i svangerskapet,men det er jo normalt,og årsaken til det fikk jeg på ord.UL.

Egentlig så er jeg veldig hønemor,og er veldig påpasselig med 3åringen som vi har. Er vel derfor jeg ikke bekymrer meg noe for den lille i magen,for jeg vet at det "ikke hjelper" og at det er nok av bekymringer når de blir født...

Er det flere der ute som ikke bekymrer seg,eller bare jeg som er "unormal"??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976423-noen-som-ikke-bekymrer-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg fint lite bekymra, og tror jeg var ganske rolig med førstemann også ;) Det eneste jeg engster meg litt for er fødselen da, men sånn ellers tror jeg at jeg har hatt en del positive tanker om selve graviditeten til tross for litt blødninger i starten. Men skjønner jo godt de som har mistet o.l for det kan ikke være mye kjekt å vente de 3-4 månedene før man føler at man er safe...

Jeg var helt avslappet med mine to første og var helt sikker på at det kom til å gå bra. Nå derimot, med tredje, plager jeg meg selv stadig vekk med tanker å føde for tidlig. Jeg har friske fine barn og har aldri mistet så da kommer jo tanken om hvorfor skal jeg få barna mine så lett? Nå må det jo snart være min tur. Men innerst inne så tror jeg jo at det kommer til å gå bra da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...