Gå til innhold

Noen som har prøvd bringebærs tee eller kapsler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Skal til med dem for 3 gang og er min 5 fødsel jeg skal ha. De har på meg gitt meget god effekt. Effektive rier, ingen overtid, så lite blødning at jeg slapp den lårsprøyta etterpå (har sprøyteskrekk) Og toppen av alt ingen sying:) De jordmødrene som var å vakt og har kjennskap til dem hadde stor tro på dens virkbing. Om et par uker skal jeg sette igang på dem igjen:) Tar de kapslene du kun trenger 2 av til dagen, noen må du ta 6 av. DIsse heter Natures Way, Bringebærblad:)

Hei :)

Søsteren min brukte kapsler på fødsel nr 2. Hun tok også modningsakupunktur.

På fødsel nr 1 ble hun satt i gang 9 dager på overtid, med lang og tung fødsel. På fødsel 2 fødte hun på 2 timer en dag før termin.

Noe kan man kanskje tillegge at det ene var fødsel første gang, men jeg skal iallefall prøve både te og kapsler. Og akupunktur. ;)

Er litt sent ute jeg da :P

Begynner når jeg får varene jeg har bestilt! :)

Jeg har også lest at det hjelper kroppen å komme seg etter fødselen. Livmoren får hjelp til å trekke seg sammen, på ein måda :)

Annonse

I uke 34 er vanlig, men denne gangen begynner jeg litt før. De setter uansett ikke igang en fødsel, men hjelper til med modningen:)

Men når kan jeg begynne med det? er der fare for fortidlig fødsel viss man tar det for tidlig? Du skriver at du ska begynne litt før uke 34, hvilken uke starter du med det? =)

Hei:) Skal til med dem for 3 gang og er min 5 fødsel jeg skal ha. De har på meg gitt meget god effekt. Effektive rier, ingen overtid, så lite blødning at jeg slapp den lårsprøyta etterpå (har sprøyteskrekk) Og toppen av alt ingen sying:) De jordmødrene som var å vakt og har kjennskap til dem hadde stor tro på dens virkbing. Om et par uker skal jeg sette igang på dem igjen:) Tar de kapslene du kun trenger 2 av til dagen, noen må du ta 6 av. DIsse heter Natures Way, Bringebærblad:)

åhh!! =) høres veldigt bra ut, gleder meg til å prøve å se hvordan det går..=)

Jeg har hadt 3 fødsler men aldrig prøvd dette før, mine har alltid kommet på MIN termin eller en uke før, så har aldrig gått på overtid.... men stresser litt med tanken på overtid, jeg har mistet en gutt i magen så er veldigt redd for å gå på overtid.

Jeg tror kapslene er mer effektive. Jeg tenkte å begynne på dem i uke 32 denne gangen. Hjelper med å komme seg raskere etter fødselen og (livmoren) Aldri før hadde de sett en livmor som gikk så fort sammen sa de. En skal ta dem noen uker etter fødsel også. De fåes kjøpt på helsekosten:)

Annonse

Jeg tror kapslene er mer effektive. Jeg tenkte å begynne på dem i uke 32 denne gangen. Hjelper med å komme seg raskere etter fødselen og (livmoren) Aldri før hadde de sett en livmor som gikk så fort sammen sa de. En skal ta dem noen uker etter fødsel også. De fåes kjøpt på helsekosten:)

Da ska jeg begynne om ca. 10 uker da =) gleder meg til å prøve...

Kapslene gir mer virkestoffer pr "servering" og skal funke bedre. Jeg satser på begge deler. :) Jeg har bestilt fra merket Swanson, men lurer på å prøve natures way jeg og. :)

Er det forskjell på de ulike merkene, jeg tenker på hvilket merke som er mest effektiv?

Jeg har tatt natures way begge gangene. Da slipper jeg å ta 6 kapsler daglig. Tror de alle har samme funksjon, men orker ikke svelge så mange piller hehe:) En gang daglig med 2 holder for meg:) 2 uker så starter jeg:)

Jeg har tatt natures way begge gangene. Da slipper jeg å ta 6 kapsler daglig. Tror de alle har samme funksjon, men orker ikke svelge så mange piller hehe:) En gang daglig med 2 holder for meg:) 2 uker så starter jeg:)

Ok, da må jeg bestille de, fordi jeg vill heller ikke ta så mangen piller =) he he håper de har like god effekt bare =)

Ok, da må jeg bestille de, fordi jeg vill heller ikke ta så mangen piller =) he he håper de har like god effekt bare =)
Akkurat samme effekt:) De er mye sterkere pga mindre dose:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...