Jelandnr5?! Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Våknet opp med en "styrt" blødning i natt... og et par små rare klumper. Er ganske sikker på det har gått galt nå. Endelig klarte jeg å slappe av... så blei det sånn her Få reise på sykehuset eller noe etterpå for å få sjekka. Kjipt med tanke på det var et vitalt fint foster der for en uke siden på UL.
Cmyk Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Kjære deg - hvor langt er du på vei? Har du smerter? Jeg har i ett svangerskap opplevd en styrtblødning som endte med at jeg ble lagt inn på sykehuset (fossblødde) - men det gikk bra, utrolig nok. Hos meg var det morkaka som forårsaket blødningen. Jeg håper du får komme inn til sjekk, og at de finner ut at det er en uskyldig blødning!
Jelandnr5?! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2012 8+5 i dag.. Hakke vondt sånn.. men små vondt i magen.. tror jeg.. skal på UL om et par timer.. blør ikke noe mere enn når jeg tørker meg nå.. men venter bare på det skal komme..
mei87 Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Huff, du har hatt noen runder nå. Lykke til!
Fjerdemann på vei Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Håper virkelig at alt står bra til, selv etter blødning. Selv har jeg også hatt en styrtblødning i et tidligere svangerskap, og da gikk det likevel greit, og alt var i orden når vi kom til ul. Da var det morkaka som hadde blødd. Krysser fingrene for deg!
Jelandnr5?! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2012 Skjønner ik no jeg! Men jammen meg var det ikne et fint foster der likevel! Som har utvikla seg normalt siden sist uke. 8+5 i dag og 2,1 cm stor! Men desverre er det en truende abort.. så har fått sengeleie inntil jwg er blødnings fri tre dager! Snakk om mye opp og ned og fram og tklbake og en stor kvote usikkerhet på kort tid. Men får håpe det holder seg der nå!
Fjerdemann på vei Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Krysser alt jeg har for at alt går som det skal!
blå2010+rosa2013 Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Sender deg en stor klem og håper det ikke kommer mer blod
På vei igjen <3 Skrevet 1. oktober 2012 #14 Skrevet 1. oktober 2012 Hjelpe meg så mye styr du har hatt! Får virkelig håpe at dette er det siste du skal igjennom nå! Krysser fingrene og sender deg varme tanker
Kbor85 Skrevet 1. oktober 2012 #15 Skrevet 1. oktober 2012 Skjønner ik no jeg! Men jammen meg var det ikne et fint foster der likevel! Som har utvikla seg normalt siden sist uke. 8+5 i dag og 2,1 cm stor! Men desverre er det en truende abort.. så har fått sengeleie inntil jwg er blødnings fri tre dager! Snakk om mye opp og ned og fram og tklbake og en stor kvote usikkerhet på kort tid. Men får håpe det holder seg der nå! Akkurat det samme har skjedd med meg 2 ganger nå... + spottblødning i 1,5 uker nå!!!!! Sykt frustrerende.... Jeg måtte tigge om sykemelding..... Fikk hele 3 dager avgangen... Det er vist ikke noe å gjøre noe med, bare leve som normalt... Lett!!! Håpet legen din er litt enklere enn legen min og at spira holder seg i live. Jeg begynte med dette tullet 8+4 holder på fortsatt 10+ 6.... Hva ville dere gjort med tanke på sykemelding?? Lykke til, krysser alt jeg har for deg og meg!
Kbor85 Skrevet 1. oktober 2012 #16 Skrevet 1. oktober 2012 * Pluss en mega blødning utover gulvet 9+6 !! Alt bra på ul likevel...
Ønsker spire <3 Skrevet 1. oktober 2012 #17 Skrevet 1. oktober 2012 Krysser fingrene, masse masse lykke til! )
Jelandnr5?! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #18 Skrevet 1. oktober 2012 Hjelpe meg så mye styr du har hatt! Får virkelig håpe at dette er det siste du skal igjennom nå! Krysser fingrene og sender deg varme tanker Takk for det... føler virkelig det har vært masse styr... helt urolig. Aldri vært så mye greier før i mine svangerskap... detta er terror! Men nå får man håpe på det beste og slite sofaen skikkelig ut!
Jelandnr5?! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 1. oktober 2012 Skjønner ik no jeg! Men jammen meg var det ikne et fint foster der likevel! Som har utvikla seg normalt siden sist uke. 8+5 i dag og 2,1 cm stor! Men desverre er det en truende abort.. så har fått sengeleie inntil jwg er blødnings fri tre dager! Snakk om mye opp og ned og fram og tklbake og en stor kvote usikkerhet på kort tid. Men får håpe det holder seg der nå! Akkurat det samme har skjedd med meg 2 ganger nå... + spottblødning i 1,5 uker nå!!!!! Sykt frustrerende.... Jeg måtte tigge om sykemelding..... Fikk hele 3 dager avgangen... Det er vist ikke noe å gjøre noe med, bare leve som normalt... Lett!!! Håpet legen din er litt enklere enn legen min og at spira holder seg i live. Jeg begynte med dette tullet 8+4 holder på fortsatt 10+ 6.... Hva ville dere gjort med tanke på sykemelding?? Lykke til, krysser alt jeg har for deg og meg! Det var da veldig rart syns jeg! Gyn legen jeg var hos sa til meg at hvis jeg IKKE ville ha en abort måtte jeg ta det med ro. Det betydde ingen jobbing og ligge stort sett hele dagen utenom når jeg skulle på do inntil jeg hadde tre blødnings frie dager. Syns det var rart av legen din... hm.. du skal ik ta en tur på legevakta da? Gyn legen jeg var hos sykemeldte meg med en gang i en uke i første omgang også skulle jeg tilbake på ny UL mandag igjen. Ville jo tro så lenge man ser et levende foster så er det noe man kan bero evnt?! Hadde vært noe annet om det var tidligere og man ikke så det... ville jeg tro. Jobber selv på fødeavd og det hender jo damer kommer og må ligge fordi ting er truende.. selv om det er det selvfølgelig mye lengere!.
dincene Skrevet 1. oktober 2012 #20 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg leste ikke så lenge sida angåendes dette med sengeleie. Der sto det at det ble funnet ut at det hjelper lite. Og blør man så tidlig, så er det lite å gjøre med. Men dette er jo nordiske land. Ser man india, usa og andre i forhold til ass.befruktning for eksempel, så får dei ta det med ro og blir sykemeldte, mens vi her i norge skal leve som normalt. Du har jo truffa på en grei lege ihvertfall.
Har fire go`inger Skrevet 1. oktober 2012 #21 Skrevet 1. oktober 2012 Krysser fingrene for at alt går bra:)
Kbor85 Skrevet 1. oktober 2012 #22 Skrevet 1. oktober 2012 Skjønner ik no jeg! Men jammen meg var det ikne et fint foster der likevel! Som har utvikla seg normalt siden sist uke. 8+5 i dag og 2,1 cm stor! Men desverre er det en truende abort.. så har fått sengeleie inntil jwg er blødnings fri tre dager! Snakk om mye opp og ned og fram og tklbake og en stor kvote usikkerhet på kort tid. Men får håpe det holder seg der nå! Akkurat det samme har skjedd med meg 2 ganger nå... + spottblødning i 1,5 uker nå!!!!! Sykt frustrerende.... Jeg måtte tigge om sykemelding..... Fikk hele 3 dager avgangen... Det er vist ikke noe å gjøre noe med, bare leve som normalt... Lett!!! Håpet legen din er litt enklere enn legen min og at spira holder seg i live. Jeg begynte med dette tullet 8+4 holder på fortsatt 10+ 6.... Hva ville dere gjort med tanke på sykemelding?? Lykke til, krysser alt jeg har for deg og meg! Det var da veldig rart syns jeg! Gyn legen jeg var hos sa til meg at hvis jeg IKKE ville ha en abort måtte jeg ta det med ro. Det betydde ingen jobbing og ligge stort sett hele dagen utenom når jeg skulle på do inntil jeg hadde tre blødnings frie dager. Syns det var rart av legen din... hm.. du skal ik ta en tur på legevakta da? Gyn legen jeg var hos sykemeldte meg med en gang i en uke i første omgang også skulle jeg tilbake på ny UL mandag igjen. Ville jo tro så lenge man ser et levende foster så er det noe man kan bero evnt?! Hadde vært noe annet om det var tidligere og man ikke så det... ville jeg tro. Jobber selv på fødeavd og det hender jo damer kommer og må ligge fordi ting er truende.. selv om det er det selvfølgelig mye lengere!. Greia var at gyn jeg var hos på torsdag på sykehuset, måtte haste avsted til føden. Fikk liksom ikke snakket med henne. Men får svar på div prøver i morgen. Så skal til lege igjen på onsdag, da har han fått epikrise osv. Hvis jeg fortsatt blør da vil jeg si at jeg ikke slapper av på jobb.. Det er noe med at hode også skal være med! Håper du også slutter å blø hvilket sykehus hører du til?
Jelandnr5?! Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #23 Skrevet 2. oktober 2012 Håpe det kommer positivt ut av det da! Jeg var hos en privat gyn som vist nok er ekspert i graviditet.. grunnen til jeg dro til henne var at jeg hadde time der i går fra før av og ble enig med gyn lege på sykehuset at jeg skulle dra dit så jeg slapp vente mange timer på sykehuset..
Kbor85 Skrevet 3. oktober 2012 #24 Skrevet 3. oktober 2012 Hei. Hvordan går det med deg? Jeg måtte til føde pol i dag også... Ny styrt blødning men fortsatt liv... Og normal utvikling er 11+0 i dag.
Jelandnr5?! Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #25 Skrevet 3. oktober 2012 Huff da.. men så godt å høre alt er bra likevel! Jeg ligger her på sofaen på dag to jeg da ikke hatt antydning til noe frem til akkurat. var på do og der kom brun utflod. litt nervøs samtidig som jeg tenker kansje det er blodet fra mandag som kommer ut... sa de noe om hva bødnings kommer fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå