Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skriver for Juliea. Hun har ikke lenger mulighet for å skrive på noen av forumene på dib.

Jeg har ikke gjort noe som skulle tilsi at jeg blir kastet ut herfra. Jeg har hatt muligheten til å se nick til anonyme som siterer meg, og meg så mye usakelige og stygge utsagn jeg har fått av visse har jeg vært fristet til å oute noen, les FRISTET!!!

Jeg har ikke skrevet så mye som et eneste nick! At moderatorer ikke har rettet opp i feilen tidligere er ikke min feil. Jeg skrev også i sted at jeg nå ikke lenger kan se de som siterer meg sine nick. Så hvorfor stenge meg ute?

Jeg ser ærlig ikke hva jeg har gjort galt. Så mye stygg hets florerer på dib så velger dere å utestenge meg? Som har hatt så mye mulighet til å være stygg tilbake men valgt å la være. Kan dere forklare meg hvorfor?

Hilsen Julie :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976379-til-moderatorer-og-elin-fra-juliea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, her må det jo ha skjedd en feil!?!

Har aldri sett Juliea skrive noe stygt om noen som jeg kan huske! Om hun har hatt mulighet til å se nick til de som er anonyme og de som tidvis har hetset henne - til tider ille - så er det jo et under at hun har greid å holde seg fra å gjøre noe med det.

Juliea hører til på forumet! :)

Gjest Kira bjeffer!

Moderatorhoder vil rulle på neste moderatormøte! Forelslår at inntekter fra annonsørene på sidene her går til å betale helgevakt-moderatorer med mer vett i skallen.

Jepp, kjenner at jeg har savnet Elin denne helgen!

Stiller meg samtidig til disposisjon som helgevakt ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...