Gå til innhold

Manduca til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går an, de har et nyfødtinnlegg inni. Men selen er litt stor, og det vanligste er å begynne med den når babyen er litt større. Noe enkelt som passer for nyfødte er feks Caboo http://www.alexi.no/close-baby-carrier-caboo-baeresjal.html, hvis du vil ha noe mykere, som babyen garantert vil trives i. Kan brukes allerede på sykehuset... Min lille mini har sittet litt i Manducaen fra starten av, men roer seg bedre i elastisk sjal. Og Caboo er en ferdigknyttet variant som er superlett å bruke, for dem som syns løse sjal er litt too much...

Takk for svar! Ja, jeg ser at den har nyfødtinnlegg, men lurte på nettopp det som @Minipåvei skriver om....om kanskje selen blir litt stiv og stor for de helt nyfødte.... Skal kikke på den Cabooen - jeg synes absolutt løse sjal er i heftigste laget, etter å ha "kjempet" med en lånt MobyWrap forrige gang :) Holdt forvørig på å svette i hjel i den, så det var ingen vinner.

Cabooen vil du klare fint : ) og moby er mye varmere. Hvis du ønsker sele med klips og ryggsekkstropper er Angelpack fin fra de er små. Jeg ville imidlertid gått for Caboo, for så å bytte til Manducaen når babyen blir 4-5 mnd, så slipper du å ha huset fullt av seler. Cabooen tar ikke større plass enn et skjerf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...