Gå til innhold

Begynnende brystbetennelse og fortsatt gravid - hva hjelper??

Anbefalte innlegg

Jeg har en ufarlig kul i brystet, som gjør at jeg hver gang jeg får melkeproduksjon også får brystbetennelse lett. Fikk det da førstemann var noen mnd, mens andremann var helt fersk og nå - i uke 36.

Det jeg vet hjelper, er jo varme og å tømme brystet, men jeg kan veln ikke godt gjøre det nå mens jeg er gravid?? Er ikke det farlig mtp at fødsel kan sette i gang (ikke at det hadde gjort meg noe egentlig hehe)? Noen som vet hva jeg da kan gjøre? jeg er smpfeberish og skikkelig øm i brystet, så jeg vet akkurat hva som er på gang :( 40 i feber og ei uke i koma er hva det blir hvis jeg ikke kan holde det i sjakk!!

Fortsetter under...

Lag deg en smoothie hverdag som du tilsetter lecithin. (se supernature.no) Det virker forebyggende. Finnes også å få kjøpt i velassorterte helsekostbutikker, feks Sunkost. Som bonus gir den smoothien en herlig kremete konsistens, og er også bra for hjerne og nervesystem (både for deg og den lille. :)

Tror også det står mer om lecithin og brystbetennelse på ammehjelpen.no.

Håper det hjelper!

Ammeinnlegg i ull? Har også sett en del reklame på disse i det siste, kan det være noe? http://norwegianmedicalsupply.com/norway/vare-produkter/dorcas-activator-packs/nms-activator-pack-breastpillows/

Har egentlig ikke erfaring, men siden du nevnte varme. Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...