Gjest Min1.baby Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Hei hei. Litt treg med å poste nyhet,men på torsdagen som var, 27.sept, var jeg og mannen min inn til ultrlyd! Jeg var da 18+4 på vei,men ble satt tilbake 4 dager,da den dagen ble jeg 18+0. Før hun sjekket kjønn,sjekket hun om alt var bra og tok masse mål og sånn og allt såg kjempefint ut sa hun! Jeg ble sååå glad!! Så spurte mannen min om hun fikk til å finne ut om det va gutt eller jente der inne og ja da..det fant hun...Dette var det hun sa når hu viste oss det: " Her er det en liten pung og det der er en liten tissemann". Så vi venter da en liten prins!! :D <3 <3 Ble flytta termin fra 25.feb til 3.mars. Vi gleder oss masse.
TrymTroll Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Gratulere!!vi venter også en liten gutt;-)
Oktoberbarnetmitt Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Gratulerer! Så koselig. Alltid godt å høre at alt er bra. Venter en liten (stor) gutt selv.
På vei igjen <3 Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Gratulerer så mye! Har en følelse av at vi også venter gutt, får se om det stemmer om tre uker
annhelengs Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 vi har oxo en følelse på en liten Leander,men skal ikke på ultralyd føre den 29 denne mnd. Gleder meg,blir spennende og se om jeg føler rett eller om det blir ei Mina i stede
sjeroks Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Gratulerer så mye:D jeg også venter en liten prins<3
L&L Skrevet 1. oktober 2012 #8 Skrevet 1. oktober 2012 Mange av oss her inne med små prinser i magen :-)
annhelengs Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 var på ekstra ultralyd i dag da vi ikke hørte hjertelyd hos jordmor. er 14+5 på vei. inni magen sprellet det en herlig liten krabbat,men vi så ikke hva det var. Så må nok vente 3,5 uker til føre jeg vet om det er gutt el jente. men den lille i mors mage var herlig
Gurine og gulla Skrevet 4. oktober 2012 #11 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg å mannen var på ul i går, vi venter en liten frøken 12 mars. Gleder oss veldig. Har en nydelig liten gutt på snart et år fra før
magetrollet 0313 Skrevet 4. oktober 2012 #12 Skrevet 4. oktober 2012 Vi var på ul i dag der var det en liten herlighet som sprellet <3 skal tilbake på ny ul om 14 dager da han ikke fikk sett skikkelig på morkaken... fikk flyttet termin fra 11 mars til 14 mars, så det var ikke så stor forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå