Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg var hos gyn poliklinikk på sus å der fant di en tvillingcyste som di ikke klarte å måle.å noe annet på blæreveggen. di sa jeg skulle komme raskt inn til operasjon.men det jeg lurer på hvor lang tid det tar?

å om di opererer i høstferien? jeg skal til syden i uke 41 å det vil jeg veldig for dette er planlagt i mangen mnd.å etter å fått vite dette så har jeg godt av å reise. jeg får ringe sykehuset i morgen å si det at det må bli etter jeg kommer hjem fra tur altså uke 42.men hva kan di si?

håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg var hos gyn poliklinikk på sus å der fant di en tvillingcyste som di ikke klarte å måle.å noe annet på blæreveggen. di sa jeg skulle komme raskt inn til operasjon.men det jeg lurer på hvor lang tid det tar?

å om di opererer i høstferien? jeg skal til syden i uke 41 å det vil jeg veldig for dette er planlagt i mangen mnd.å etter å fått vite dette så har jeg godt av å reise. jeg får ringe sykehuset i morgen å si det at det må bli etter jeg kommer hjem fra tur altså uke 42.men hva kan di si?

håper på svar..

Ser ingen har svart på denne. For min del tok det ca to-tre mnd før jeg fikk operasjon etter henvisningen blir sendt. Tror derfor det vil gå greit for deg å ta høstferie først:) Dette var i Oslo da. Mulig det er kortere ventetid andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...