Gå til innhold

permisjonen er startet :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag startet permisjonen og nå er det 21 dager til termin! :)

Gleder meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandag går jeg ut å:)

Men ingen brev fra nav enda.. Så starter nok permisjonen ved å besøke dem en tur:p

Skrevet

Mandag går jeg ut å:)

Men ingen brev fra nav enda.. Så starter nok permisjonen ved å besøke dem en tur:p

Har ikke fått brev enda selv men det er pga jobben som ikke har sendt inn skatte og inntektsopplysninger tidsnok :-@!

Skrevet

Mandag starter jeg også :)) Men ingen brev fra nav enda her heller.

Skrevet

Onsdag her:-) Og det blir deilig! Skal kose meg, og forhåpentligvis fått gjort masse fornuftig før baby kommer:-)

Skrevet

Har begynt på permisjonen men ingen brev her heller, jobben som er treg med lønningsskjemaet som skulle inn.

Så håper det blir snart :)

Skrevet

Ja er jo en fordel å snart få noe svar i fra dem hehe. Godt jeg ikke er den eneste:))

Skrevet

Skjønner ikke hvor vanskelig det er å sende inn papir jeg.. Rene iq-testen virker det som!

Skrevet

Jeg ringte NAV 2 ganger daglig og maste på de, så behandligstiden min ble bare på 2 uker. Beste er å mase mase og atter mase. Ingenting annet hjelper!

Skrevet

Ja, ringte dem selv i stad og de har i hvertfall fått alle papirer. Så nå blir det spennende å se om vedtaket kommer i posten ila to uker og om jeg får utbetalt foreldrepenger i slutten av mnd! :P

Uansett så er jeg i mammapermisjon :D :D :D Yaii :)

Tiden går så fooooort! Med førstemann så rakk jeg ikke å begynne på permisjonen før han kom så er en forandring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...