kaklemor Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Idag startet permisjonen og nå er det 21 dager til termin! Gleder meg!!
*Ninnin* Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Mandag går jeg ut å Men ingen brev fra nav enda.. Så starter nok permisjonen ved å besøke dem en tur:p
kaklemor Skrevet 30. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2012 Mandag går jeg ut å Men ingen brev fra nav enda.. Så starter nok permisjonen ved å besøke dem en tur:p Har ikke fått brev enda selv men det er pga jobben som ikke har sendt inn skatte og inntektsopplysninger tidsnok :-@!
frupingu Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Mandag starter jeg også ) Men ingen brev fra nav enda her heller.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Onsdag her:-) Og det blir deilig! Skal kose meg, og forhåpentligvis fått gjort masse fornuftig før baby kommer:-)
Elsa88 Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Har begynt på permisjonen men ingen brev her heller, jobben som er treg med lønningsskjemaet som skulle inn. Så håper det blir snart
*Ninnin* Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Ja er jo en fordel å snart få noe svar i fra dem hehe. Godt jeg ikke er den eneste:))
kaklemor Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2012 Skjønner ikke hvor vanskelig det er å sende inn papir jeg.. Rene iq-testen virker det som!
Kajoon Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg ringte NAV 2 ganger daglig og maste på de, så behandligstiden min ble bare på 2 uker. Beste er å mase mase og atter mase. Ingenting annet hjelper!
kaklemor Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2012 Ja, ringte dem selv i stad og de har i hvertfall fått alle papirer. Så nå blir det spennende å se om vedtaket kommer i posten ila to uker og om jeg får utbetalt foreldrepenger i slutten av mnd! Uansett så er jeg i mammapermisjon :D Yaii Tiden går så fooooort! Med førstemann så rakk jeg ikke å begynne på permisjonen før han kom så er en forandring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå