Gå til innhold

hentesett?

januarbaby + novemberspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på noe hjemmestrikket til mageboeren, men vet ikke hvilket. Hva skal dere Hæ? Gjerne link til oppskrift/bilde:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ = ha

Skrevet

Jeg har overlatt til den kommende mormor å strikke noe fint. Vet det blir bukse med seler, jakke, sokker og kanskje en lue. Det skal være lite sånn at mini ikke drukner i det.

Skrevet

Her er det kommende mormor som har strikket hentesett til lille frøken; gammelrosa bukse med seler, med tilhørende jakke og lue. I tillegg har hun strikket votter og sokker som matcher. De tar det med når de kommer på besøk på sykehuset, syntes det er litt stas å gjøre det på den måten :)

Skrevet

jeg fant et oppskrifthefte med hentesett i butikk, så har mormor strikket for oss :) husker dessverre ikke hva bladet heter.

Skrevet

Det fins enormt masse fint, du kan gå inn og titte på babyheftene til de kjente garnsortene: dalegarn, Sandnesgarn, Rauma. Det var disse jeg kom på i farten. Dalegarn har et hefte som heter hentesett, jeg lagde det naturhvite men med brune sløyfer i stedet for tvinnet snor - ble kjempefint :)

Skrevet

Se i de siste sidene i Gravid bladet som kom ut nå. Kjempe fint sett :)

Skrevet

Ja, enig, Drops har mye fint. Kommende mormor fikk masse oppskrifter av meg her tidligere :P

Hun er i gang med å strikke noe, men jeg får ikke vite hva, hehe.

Har tenkt å strikke noe selv også nå straks. Koselig synes jeg med noe man har strikka selv også. Har ikke strikket på mange år, men går nok bra :)

Skrevet

Jeg har strikker fra www.pickles.no og settet som heter melkers hentesett. har holdt det i grått jeg da......til førstejenta så fikk jeg et hentesett som var gigantisk så vi fikk ikke brukt det!!!

Skrevet

Legger ut bilde av hentesettet

Dette har eg og laga! Kjempe fint! Eg laga i blått med blå silkebånd. Eg droppa lua, og kjøpte blå ull-lue med hals...
Skrevet

Lua var altfor stor, bruker den nå faktisk ;) gullet er 6 mnd... Strikket votter til, settet har blitt brukt kjempemasse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...