Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fantastisk. En tråd om sikkerhetsglippen deres, som gjør at Juliea kan se de anonyme som siterer henne, slettes bare fordi den finnes - og fordi vi alle skulle likt å se hvilken av uglene som har bæsja i eget reir. Vi flirer rundt på tråden i hele går kveld uten at det legges ut et eneste navn fordi Juliea uvisst av hvilken grunn har tenkt å få Vatikanet til å erklære henne som helgen. Men likevel sletter dere den - bare fordi?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143976130-beretningen-om-et-varslet-mord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Hoho! Dib er som en egen liten verden, eller Nord-Korea innimellom ;)

Det kan virke som om mange tråder bare blir slettet etter rapportering uten at mod. leser igjennom trådene. Kan virke som. Jeg vet ikke.....

Jeg er uansett veldig nysgjerrig på hvem det var :D

Vi er flere moderatorer som jobber på siden, og jeg må dessverre si at jeg ikke kjenner igjen tråden du snakker om. Når det er sagt så er det ganske alvorlig at noen kan se hvem som skjuler seg bak et anonymt nick, og om dere opplever dette så er det fint at dere gir beskjed til oss eller til Elin. :)

Annonse

Da ser jeg ingen grunn til å starte en ny tråd der dette diskuteres igjen. Ha en fin dag videre. :)
å, men det er jo der du tar så grundig feil, moderator, det er jo nettopp der det er grunn til å diskutere det videre. Feilen består, men vi får ikke lov å snakke om den - hm, jo, Nord-Korea passer helt utmerket, faktisk.
Gjest Kira bjeffer!
Da ser jeg ingen grunn til å starte en ny tråd der dette diskuteres igjen. Ha en fin dag videre. :)

Hva er det for et svar?

Når en anonym person gang på gang går i strupen på en som signerer med nick (og som faktisk kan se hvem den anonyme er!), så får hun ikke lov til å "blåse" ut litt på Kranglesidene uten at tråden skal bli slettet?

Dette minner meg om en styreform jeg trodde var forbeholdt land med diktatorer!

Hei på dere.

Denne tråden ble slettet ved en feil, og vi har gjenopprettet denne.

Så da kan vi bare beklage. Det er helt klart ikke vår intensjon eller jobb å diktere hvor mange tråder som skal opprettes om samme emne.

Elin.

Annonse

Gjest Juliea - kukløsklan
Vi er flere moderatorer som jobber på siden, og jeg må dessverre si at jeg ikke kjenner igjen tråden du snakker om. Når det er sagt så er det ganske alvorlig at noen kan se hvem som skjuler seg bak et anonymt nick, og om dere opplever dette så er det fint at dere gir beskjed til oss eller til Elin. :)

Hva overlapping og å snakke med hverandre angår er dere gode eller?

:/

Kan dere ansette meg som moderator?

Jeg ser allerede alt det samme som dere ser, jeg vil også tro jeg er hakket bedre til å moderere innlegg. Hadde vært deilig å få lønn for å være her inne :)

Og jeg er her jo særs ofte, til og med når du burde vært her er jeg her. Hvor skal jeg sende CV?

Endret av Juliea - kukløsklan
Kan dere ansette meg som moderator? Jeg ser allerede alt det samme som dere ser, jeg vil også tro jeg er hakket bedre til å moderere innlegg. Hadde vært deilig å få lønn for å være her inne :) Og jeg er her jo særs ofte, til og med når du burde vært her er jeg her. Hvor skal jeg sende CV?
Kan dere ansette meg som moderator? Jeg ser allerede alt det samme som dere ser, jeg vil også tro jeg er hakket bedre til å moderere innlegg. Hadde vært deilig å få lønn for å være her inne :) Og jeg er her jo særs ofte, til og med når du burde vært her er jeg her. Hvor skal jeg sende CV?

Seriøst, ser du det enda?

Ikke at jeg bryr meg da, siden jeg signerer med nick og heller ikke er hobbystalker, men det er jo litt spesielt at det ikke går an å ordne opp i. Lurer også på hvorfor det er bare noen få som kan det, snodig bug som rammer bare noen få.. ;)

Med tanke på din utrolige evne til å holde kjeft om hvem de anonyme sleivkjeftene er, så synes jeg absolutt du egner deg som modde! ;)

Seriøst, ser du det enda? Ikke at jeg bryr meg da, siden jeg signerer med nick og heller ikke er hobbystalker, men det er jo litt spesielt at det ikke går an å ordne opp i. Lurer også på hvorfor det er bare noen få som kan det, snodig bug som rammer bare noen få.. ;) Med tanke på din utrolige evne til å holde kjeft om hvem de anonyme sleivkjeftene er, så synes jeg absolutt du egner deg som modde! ;)

Takker for god referanse som jobbsøkende.

Neida ser ikke nå altså, eller innimellom ser jeg. og det virker som det er noen spesielle nick jeg kan se.. Så kan jeg ofte se de som siterer meg, men er jo bedre nå ser ikke alle.

Ja grunnen til at jeg ikke avslører henne er fordi hun sikker ikke takler det så godt. Hun er ikke så tøff nemlig, men veldig usikker. og har skrevet mange innlegg om at hun har det vanskelig med både mann og barn og alt mulig så jeg tenkte at om jeg outer akkurat henne så blir hun vel suicidal, orker ikke blod på samvittigheten. + At hun vil bli hetset + at jeg vil bli hetset for å være ond + at hun er på fb og lett å finne frem til...

Såååååe jeg skipper´e ... for now..

Seriøst, ser du det enda? Ikke at jeg bryr meg da, siden jeg signerer med nick og heller ikke er hobbystalker, men det er jo litt spesielt at det ikke går an å ordne opp i. Lurer også på hvorfor det er bare noen få som kan det, snodig bug som rammer bare noen få.. ;) Med tanke på din utrolige evne til å holde kjeft om hvem de anonyme sleivkjeftene er, så synes jeg absolutt du egner deg som modde! ;)
Takker for god referanse som jobbsøkende. Neida ser ikke nå altså, eller innimellom ser jeg. og det virker som det er noen spesielle nick jeg kan se.. Så kan jeg ofte se de som siterer meg, men er jo bedre nå ser ikke alle. Ja grunnen til at jeg ikke avslører henne er fordi hun sikker ikke takler det så godt. Hun er ikke så tøff nemlig, men veldig usikker. og har skrevet mange innlegg om at hun har det vanskelig med både mann og barn og alt mulig så jeg tenkte at om jeg outer akkurat henne så blir hun vel suicidal, orker ikke blod på samvittigheten. + At hun vil bli hetset + at jeg vil bli hetset for å være ond + at hun er på fb og lett å finne frem til... Såååååe jeg skipper´e ... for now..

Det holder jeg med deg i. Man trenger ikke synke ned på deres nivå, trøst deg med at du er "the biggest person" her og kan ha god samvittighet.

Men man skulle tro trusselen om å bli outa burde fått folk til å gi opp prosjektet "hate Juliea".. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...