Gå til innhold

Då får enn satse på fullmånen ikveld da :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg satser også på fullmånen i dag!! Trodde den var i går, så da jeg våknet med en kraftig kynner i natt, så ble jeg veldig gira! Men den forsvant like fort som den kom og jeg våknet babyløs i dag også... Jaggu godt jeg ikke forbannet fullmånen :P! Lykke til til alle dere! Heia oss!

Annonse

Krysser fingrene her og, måtte springe på do 3 ganger etter at jeg la meg i går med løs mage. Var slik at jeg ventet mensen, for det var alltid slik jeg merket det. Men har ikke vært noe mer etter det :(

Håper, håper,håper at det blir noe løpe av dagen..

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Ååå...skulle ønske min termin ikke var om 8!!uker :( slik tankegods også kunne håpe på litt fullmåne action! :(

Å bli kvitt bekkenløsningen fra hel.. :(

Lykke til alle dere andre fødeklare vertfall :)

Satser på litt overtro og fullmåne "støv" her og. Baby trenger ikke komme i natt, men gjerne innen noen dager. Er så sliten og klarer ikke lenger stå i mer enn 5 minutter før jeg kjenner jeg holder på å svime av.

Hatt kraftige kynnere siden lørdag morgen og har nå en konstant smerte under magen som innimellom blir ekstra vondt. Men fortsatt ikke i nærheten av de falske riene jeg hadde for noen uker siden. DE vill jeg ikke kjenne igjen uten at det kommer baby av dem.

Vil ha baby ut nå. Vil møte og bli kjent med dette lille nurket :)

Nei ingen beby enda :( skal til jm idag so skal klage mi nød og høre ka sjansane er for og bli igangsatt ganske snart :) termin på onsdag.. eg er utslitt av maserier no :( jammen gla de er aller aller siste gangen eg går gravid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...