Gå til innhold

Grand canaria i februar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til hotell for familie på 5. Ser ut som vi kommer til å gå for sunwing resort arguineguin. Finnes det andre alternativer som kan måle seg med dette? Synes det er for dyrt, men alle andre ser dårlige ut i forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cordial Mogan Playa!

Sunwing resorten ligger dere som sild i tønne....

Skrevet

Dytt.

Har hørt at det blåser mye på bahia feliz, å at været er mindre stabilt der. Flere med goder erfaringer derfra?

Andre med gode minner fra mogan?

Skrevet

Er det badetempratuer i januar/februar? Vurderer en tur selv :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Vi har ikke vært der selv om vinteren, men har mange venner som har prøvd - og det blir bare med den ene gangen, for å si det sånn ;)

Det er for kaldt i vannet til å bade, det kan være 'fleece-vær' om dagene og kveldene er kalde. Ikke det jeg forbinder med sydens sol og varme akkurat.

Skrevet

Jeg har bodd på GC på den årstiden og jeg var da både på stranda og i vannet jeg:) Deilig var det, og jeg er en skikkelig pingle når det gjelder badetemperaturer for å si det sånn:) Men at man muligens må ha på seg en jakke på kvelden er jeg enig i!

Best vær er det i puerto Rico og i Mogan området.

Arguineguin er ikke et spesielt fint sted i seg selv, men jeg har hørt mye fint om det hotellet, men området er ikke fint altså. Jeg hadde uten tvil valgt Mogan, eller muligens Amadores (nydelig strand).

Skrevet

Tips til hotell for familie på 5. Ser ut som vi kommer til å gå for sunwing resort arguineguin. Finnes det andre alternativer som kan måle seg med dette? Synes det er for dyrt, men alle andre ser dårlige ut i forhold.

Vi bodde på sunwing i arguineguin i januar, anbefaler det på det varmeste. Vi storkoste oss alle mann :)

Hadde all inklusive, nydelig mat! Var fotte show på kvelden, masse morro med lollo&bernie. Super fin strand rett bortenfor hotellet -badet masse. Vi hadde leilighet med to soverom, kjempe fin leilighet -rent og pent. Kjempe fin lekepark og bassengområde, deilig temperatur i bassengene. Hadde fint vær hver dag, utrolig deilig. Men ta med jakke til kvelden, litt kjølig da -som en norsk sommer omtrent.

Vi skal ihvertfall tilbake dit igjen!!

Skrevet

Da har jeg booket. Valget falt på arguineguin, men valgte midt i januar i stedet. Litt rimeligere da, og satser på like god opplevelse, som forrige innlegg.

Skrevet

Vi har ikke vært der selv om vinteren, men har mange venner som har prøvd - og det blir bare med den ene gangen, for å si det sånn ;)

Det er for kaldt i vannet til å bade, det kan være 'fleece-vær' om dagene og kveldene er kalde. Ikke det jeg forbinder med sydens sol og varme akkurat.

Pussig, jeg har vært på gran canaria hvert år siden jeg var liten i des/jan/februar, har alltid hatt flott vær, gode temperaturer og badet masse. Litt kjøligere på kvelden så kjekt med en liten jakke da, men sånn er det jo i Norge på sommeren også.

Vet man kan være uheldig med været og få litt regn, men det er aldri kaldt. Varmeste stedet med flest soldøgn er puerto rico området, i bahia feliz blåser det veldig, da blir det kaldt.

Synes ikke du bør uttale deg så bastant når du ikke har vært der selv...

Skrevet

Var der for noen år siden og det var gått vær ti av fjorten dager og så mye strøm i vannet at det gikk ikke ann å bade. Det røde flagget var oppe HVER dag. Aldri mer der på den tiden av året.

Gjest Heartbroken
Skrevet
Vi har ikke vært der selv om vinteren, men har mange venner som har prøvd - og det blir bare med den ene gangen, for å si det sånn ;) Det er for kaldt i vannet til å bade, det kan være 'fleece-vær' om dagene og kveldene er kalde. Ikke det jeg forbinder med sydens sol og varme akkurat.
Pussig, jeg har vært på gran canaria hvert år siden jeg var liten i des/jan/februar, har alltid hatt flott vær, gode temperaturer og badet masse. Litt kjøligere på kvelden så kjekt med en liten jakke da, men sånn er det jo i Norge på sommeren også. Vet man kan være uheldig med været og få litt regn, men det er aldri kaldt. Varmeste stedet med flest soldøgn er puerto rico området, i bahia feliz blåser det veldig, da blir det kaldt. Synes ikke du bør uttale deg så bastant når du ikke har vært der selv...

Så du mener at jeg ikke skal få fortelle om erfaringer mine venner, uavhengig av hverandre, har gjort? Fordi de ikke stemmer med dine erfaringer?

Litt spesielt, er det ikke? Har du for vane å styre hva andre skal engasjere seg i?

Jeg er jo svært tydelig på at jeg ikke har vært der selv, men at jeg har hørt at det ofte er kaldt på GC i januar/februar. Det er ingenting bastant med det, det er kun til informasjon.

Skrevet
Vi har ikke vært der selv om vinteren, men har mange venner som har prøvd - og det blir bare med den ene gangen, for å si det sånn ;) Det er for kaldt i vannet til å bade, det kan være 'fleece-vær' om dagene og kveldene er kalde. Ikke det jeg forbinder med sydens sol og varme akkurat.
Pussig, jeg har vært på gran canaria hvert år siden jeg var liten i des/jan/februar, har alltid hatt flott vær, gode temperaturer og badet masse. Litt kjøligere på kvelden så kjekt med en liten jakke da, men sånn er det jo i Norge på sommeren også. Vet man kan være uheldig med været og få litt regn, men det er aldri kaldt. Varmeste stedet med flest soldøgn er puerto rico området, i bahia feliz blåser det veldig, da blir det kaldt. Synes ikke du bør uttale deg så bastant når du ikke har vært der selv...

Så du mener at jeg ikke skal få fortelle om erfaringer mine venner, uavhengig av hverandre, har gjort? Fordi de ikke stemmer med dine erfaringer?

Litt spesielt, er det ikke? Har du for vane å styre hva andre skal engasjere seg i?

Jeg er jo svært tydelig på at jeg ikke har vært der selv, men at jeg har hørt at det ofte er kaldt på GC i januar/februar. Det er ingenting bastant med det, det er kun til informasjon.

Ojsann!!

Har ikke styrt noen ting jeg, synes bare det er litt spesielt å komme med anbefalinger om reisemål man ikke har vært selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...