Gå til innhold

Da er fødselen i gang 35+3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Vannavgang 22.15. Jeg vet ikke hvorfor jeg føder for tidlig. Sist gang altså med først mann fødte jeg 14 dager for tidlig.

Denne gangen blir det 4 uker for tidlig.

Jeg har hørt at jeg har kort livmorhals, kanskje det er årsaken.

Var på føden i sted men ble sendt hjem fordi jeg ikke har rier. Skal tilbake på føden i morgen formiddag dersom det ikke skjer noe i natt:).

Stakkars dame på rommet ved siden av. Hun hadde det fryktelig vondt. Snart er det min tur å vrenge meg i smerte. Huff og huff...

Annonse

Gratulerer og lykke til!

Jeg skvatt litt nå,er 35+2 og har en del ting som må ordnes før vi er klare her i huset.. Må hive oss rundt!

Når det er sagt tenderer vi mer til å gå over tiden i min familie da. :)

Igjen, lykke lykke til! :)

ja.. ble litt skremt jeg og... 35+2? dvs jeg kan også føde om 5 uker?

5 UKER? jesus... har så mye jeg må gjøre først. har vært opptatt med å syns synd på meg selv pga bekkenløsning og min nye flotte hval-kropp. nå må det skjerpes her. vagge vagge vagge...

lykke til på din fødsel, fortell mer etterpå. hvor stor bebisen var og sånt. klem :)

Annonse

Da er lille prinsessa min født. 3260g og 47 cm lang. Født uke 35+4.

Hun er frisk og god.

Fødselen var hard. Ikke noe smertestillende annet enn lystgass og varm dusj. Funker der også:) nå blir det ikke flere barn. Jeg er fornøyd med de to jeg har fått. Masse lykke til dere også. Plutselig skjer det.. Kjekt å være litt forberedt. Ha det bra:-)

Da er lille prinsessa min født. 3260g og 47 cm lang. Født uke 35+4. Hun er frisk og god. Fødselen var hard. Ikke noe smertestillende annet enn lystgass og varm dusj. Funker der også:) nå blir det ikke flere barn. Jeg er fornøyd med de to jeg har fått. Masse lykke til dere også. Plutselig skjer det.. Kjekt å være litt forberedt. Ha det bra:-)
Gratulerer så mye!! Kos deg med dine to :) Enda et under :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...