Gå til innhold

Da er fødselen i gang 35+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tidligere enn forventet... Blir en liten bebis:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! :) Kan jeg spørre hva som gjør at det blir litt fortidlig fødsel?

Skrevet

Spennende...hva er status akkurat nå? Er du fremdeles hjemme?

Skrevet

lykke til:) venter i spenning på oppdatering----

Skrevet

Hei. Vannavgang 22.15. Jeg vet ikke hvorfor jeg føder for tidlig. Sist gang altså med først mann fødte jeg 14 dager for tidlig.

Denne gangen blir det 4 uker for tidlig.

Jeg har hørt at jeg har kort livmorhals, kanskje det er årsaken.

Var på føden i sted men ble sendt hjem fordi jeg ikke har rier. Skal tilbake på føden i morgen formiddag dersom det ikke skjer noe i natt:).

Stakkars dame på rommet ved siden av. Hun hadde det fryktelig vondt. Snart er det min tur å vrenge meg i smerte. Huff og huff...

Skrevet

Okei, så spennende da! :) Du må ha masse lykke til!! Kjenner jeg er en smule misunnelig nå ja ;)

Skrevet

Takk takk:-)

Jeg får ikke til å sove, reine blir mer og mer hyppige. Ca 7-10 min mellom hver. Ønsker ikke å føde i et lyskryss, så drar vel snart inn tenker jeg.

Skrevet

Gratulerer og lykke til!

Jeg skvatt litt nå,er 35+2 og har en del ting som må ordnes før vi er klare her i huset.. Må hive oss rundt!

Når det er sagt tenderer vi mer til å gå over tiden i min familie da. :)

Igjen, lykke lykke til! :)

Skrevet

ja.. ble litt skremt jeg og... 35+2? dvs jeg kan også føde om 5 uker?

5 UKER? jesus... har så mye jeg må gjøre først. har vært opptatt med å syns synd på meg selv pga bekkenløsning og min nye flotte hval-kropp. nå må det skjerpes her. vagge vagge vagge...

lykke til på din fødsel, fortell mer etterpå. hvor stor bebisen var og sånt. klem :)

Skrevet

Å sÅ koselig da ;) sÅnne smÅ beibiser er bare helt nydelige ;) Lykke til.

Skrevet

Da er lille prinsessa min født. 3260g og 47 cm lang. Født uke 35+4.

Hun er frisk og god.

Fødselen var hard. Ikke noe smertestillende annet enn lystgass og varm dusj. Funker der også:) nå blir det ikke flere barn. Jeg er fornøyd med de to jeg har fått. Masse lykke til dere også. Plutselig skjer det.. Kjekt å være litt forberedt. Ha det bra:-)

Skrevet
Da er lille prinsessa min født. 3260g og 47 cm lang. Født uke 35+4. Hun er frisk og god. Fødselen var hard. Ikke noe smertestillende annet enn lystgass og varm dusj. Funker der også:) nå blir det ikke flere barn. Jeg er fornøyd med de to jeg har fått. Masse lykke til dere også. Plutselig skjer det.. Kjekt å være litt forberedt. Ha det bra:-)
Gratulerer så mye!! Kos deg med dine to :) Enda et under :)
Skrevet

gratulerer så mye. :) gleder meg til min kommer også.

vil også holde meg unna smertestillende så sant jeg klarer det. :)

Skrevet

Wow, jenta var jo passe stor allikevel! Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer:) Håper alt står bra til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...