Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Familie vil allerede ha juleønskeliste.. Er helt blank. Ønsker både til meg og mannen og vår lille jente som til jul er 10 Mnd.. Alt ifra billige gaver til en del dyrere. Tips mottas med stoooor takk:):)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Til jenta deres; http://www.toysrus.n...9818&vid=117408
3 er nok! Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 kinobilletter med barnevakt? På min ønskeliste står det - En god stekepanne med lokk - stabbursnøkkel til bunad - div tupperware ting
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Mest brukte leken i sikkert 2 år her i huset http://www.br.no/Bra...8155&vid=116924 Ellers er det jo mye å ønske seg til den lille, treklosser, duplo, en myk dukke, en gåvogn, puttekasse, stabletårn, morsomme håndklær, ulltøy osv osv.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Lekekjøkken, lego, gåvogn, klær. Vi kjøpte lekekjøkken til største (2 år), og tydeligvis syntes lillesøster (1 år) at lekekjøkkenet var kjempe artig:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 På min og min manns står det flere deler til servicet vi samler på. Vi har til 12 men siden jeg ikke alltid er så flink til å finn ønsker ønsker jeg flere deler, også siden 12 er for lite når det er voksenbursdager her i huset. (mine og dine, og alle på alle sider må bees i bursdager) Tovede tøffler står alltid på lista mi til mamma, sliter ut så mange hvert år så trenger påfyll jul og bursdag. Voksduk står alltid på lista til mamma, for vi har lik smak når det kommer til det. Så finner hun noen kule, så ønsker jeg meg det til jul. Har allti voksduk på spisebordet, såfremt ikke vi har gjester og skal pynte. Så det slites noen ut gjennom året) Jeg elsker øredobber i forskjellige slag, smykker i alle slag egentlig men øredobber får jeg aldri for mange av. Hjemmelagede, kjøpte, billige og dyre. Vet vi trenger nye laken, kjedelig gave men veldig kjekk for det er slikt jeg sjeldent kjøper selv. Juletrepynt. Alle som har sett juletreet vårt vet hvordan julepynt det er snakk om. Liten og ikke pynt som er laget i ørten opplag, og er den litt rar så blir mannen min ekstra fornøyd. Glass, tre, metall, strikket, heklet og igrunn det meste bare den er liten og er litt julete (trenger ikke å være en nisse) Kunst av forskjellige slag. Igjen så kjenner de fleste hva vi liker, ikke så vanskelig å se når de kommer inn døra her. Jeg vurderer om jeg skal begynne å samle på en julekrybbe som de selger ett sted i byen her. Lokalkunstner som lager, så ingen figurer er like, og han har ingen planer om å slutte sier han. Men han lager litt etter hvor god tid han har og om han har lyst. Men disse koster litt så det er noe jeg ikke har råd til å kjøpe meg selv, men å ønske meg til jul passer egnetlig. Da må jeg nok gi ut liste over hvem jeg har slik at ingen kjøper lik. Ungene ønsket seg ett hjemmestrikket teppe en jul og skrev hvem farger de ønsket på ønskelista. På julaften åpnet de hver sin pakke med hvert sitt store teppe. De er kjempefine og ungene har de med seg overalt. De er i bomull siden de ikke kan ha ull, pga atopisk eksem. Men de var så fine at jeg ønsket meg teppe neste jul. Min mann sier han skal skrive seg ønskeliste med masse verktøy han mener han trenger, eller verktøy han savner noen ganger. Så er det ingen som kan klage på han at han ikke har skrevet ønskeliste. I år skal jeg ønske meg nye kjøkkenhonkler. Noen litt mer spennene enn de hvite og rødrutete.
Mami_ Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Jeg skal ønske meg denne for å ha stående i en krok på kjøkkenet der den ikke er så synlig: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/stovsuger/ZB2901/electrolux-stovsuger-zb2901-stalgra Er så dritlei av å hente hele sentralstøvsugerspetakkelet hver gang jeg skal gå raskt over kjøkkengulvet etter matlaging. Lenge leve latskapen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå