Gå til innhold

Törker deres barn seg selv når de har värt på toalettet?

Anbefalte innlegg

Bare av nysgjerrighet.

Min datter er snart 5 og har törket seg selv når hun har tisset i ett års tid tror jeg. Nå har vi övd en stund på at hun skal törke seg selv også når hun har bäsjet. Og det går veldig bra nå! Store jenta :)

Hvordan er det med deres?

Fortsetter under...

Flinke jenta!

jenta mi fyllte 3 i august og har tørket seg selv et par måneder nå (avogtil vil hun ha hjelp men for det meste er det "klaredetselv")

Jeg må dog kvalitetssjekke da det ikke er alltid at hun tørker seg like godt, så det skal bli godt når hun kan tørke seg selv helt uten at jeg trenger sjekke at hun virkelig har tørket seg godt nok..

Sønnen min på 5 år har tørket seg selv bak siden han var litt over 4 år. Datteren min ble 3 år i august har bare akkurat begynt å tørke seg selv etter tissing, og vi tørker fortsatt baktil. Regner med vi kommer til å fortsette med dette til hun blir rundt 4 hun også (begge de to eldste måtte også lære seg å tørke seg selv da de var ca 4 år).

Så flink deres er :) Tror kanskje jenter er generellt litt tidligere ute enn guttene på slikt? Min gutt er snart 4 og tørker seg ikke selv etter "stort" arbeid, men roper "mamma, kom og tørk" :) Må vel kanskje begynne øve på å tørke seg selv snart, han begynner på skolen som 5 1/2 åring, og da må han iallefall kunne tørke seg selv skikkelig :P

Lillebror har akkurat lært å tørke seg selv, han er nettopp blitt 5 år :)

Han måtte helst ha en liten krakk under i begynnelsen, men nå sier han at han ikke trenger den mer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...