Gå til innhold

Gulper/kaster opp veldig mye og har vondt i magen

Anbefalte innlegg

Hei,jeg har en jente som er 2 måneder gammel ,hun for bare mme og gulper veldig mye,etter vær måltid. Vi har prøvd Nan,Hipp,Collet,alle med maltekstrat. Fra første dag har vi vart en gang i uka hos helsesøster , siden hun ble plaget veldig mye av vondt i magen og hun gik ikke så mye opp i vekt. Siste 10 dager gikk hun opp bare 150 gram,vet ikke hva skal vi gjøre,man ser at hun er trøt og at hun har det vondt,klærer ikke å sove på dagen,sover veldig lite på natta og....

Hva skal vi gjøre??? Hjelp!!

Fortsetter under...

Høres som hun reagerer på kumelkprotein?

Jeg har en sønn på 6 mnd som fikk påvist dette etter reaksjoner på NAN og div annen type melk. Du bør kontakte ditt lokale sykehus og få resept på melk som ikke inneholder kumelkprotein. Masse å velge mellom, og i butikken så har de grøt uten melk som heter Sinlac som du kan gi når hun blir eldre..

Du bør hvertfall dra på ditt lokale sykehus og prøve deg frem med en ernæringsfysiolog egentlig...

Jeg ville kontaktet lege/sykehus for å få resept på speasial erstatning.

Ellers slet jeg med noe av det samme og jeg kontaktet manuellterapaut og det viste seg at min lille hadde Kiss problematikk så her løste alt seg med behandling hos manuellterapaut og vanlig nan fungerte etter det.

Annonse

Hvordan er babyen når den gir uttrykk for vondt i magen? Min gutt illskrek når vi prøvde "standard triks" for magevondt som sykling/risting med beina og legge han over armen på magen. Det viste seg at her er det refluks som er årsaken og at vi da trigget magesyren enda mer, stakars...

Hei, takk for svar,vi skal hos lege i dag så håper at han finer ut hva det er

*venter i spenning på å høre hvordan det gikk*

Hei igjen,fikk ikke noe spesiel svar hos legge,det var samme som dere har sagt :-)))

Skjønner ikke i hvilken stand må vare baby for å få noe onklig undersokelse. Mitt barn var helt ok,var legenes svar :-)))) Men det er ikke jeg!!!!!!! :-)))

Men,jeg kjøpt Nan ha 1 og prøvde med den,vet ikke om det er pga det men det virker som at hun er bedre,ivf lettere å fårdøye denne melken.

Hun gulper fårtsatt,men ikke små før. Vi får se,skal hos helsesøster på fredag,skal veie henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...