Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt små pupper, samme hvilken bmi jeg har hatt. 80A har vært gjengangeren siden jeg var 13. (veldig lite kjekt å handle BH'er, A cup finnes stort sett bare i 70 eller 75, i tillegg til at de ofte appellerer til nettopp tenåringer..)

Nå er jeg 5 måneder på vei, og kan ikke akkurat si at puppene er blitt større. Kan hende jeg fyller ut A cupen litt mer, men å gå opp til B cup er uaktuelt, der ville jeg svømt.

Men jeg ser at så mange andre sier at puppene deres bare blir større og større, og de må opp flere størrelser, allerede midt i svangerskapet! What?!?! Kommer jeg i det hele tatt til å ha nok mat til småen, i disse bittesmå utstikkende sakene midt på brystet? Hmm...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975960-sm%C3%A5-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 75a, og hadde trengt amme-bh i a-cup om jeg hadde fått tak i.... Puppene vokste litt når melka kom, men såvidt de fylte en b..... Fortsatt god plass i A nå i svangerskapet;-) Men hadde kremfløte av en annen verden, og mer enn nok... ungen la på seg 3 kilo de første 6 ukene. Så når det kommer til amming, er det ikke størrelsen det kommer an på:-) Satser på det går like fint denne gangen, så får jeg heller kjøpe meg nye puppet etter ammingen;-)

ÅÅÅÅh, som jeg misunner dere med smÅ bryster! Mine er meloner (før jeg ble gravid ogsÅ!). Jeg bruker 70-75 F !!! Og det er ofte for lite! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg sliter skikkelig med Å finne behÅer som enten ikke viser brystvorta, eller som ikke fÅr brystene mine til Å se ut som det er fire av dem!

Nei, nÅr jeg er ferdig med barn, vil jeg ha brystreduksjon. Hengepupper og strekkmerker bryr jeg meg ingenting om, men størrelsen pÅ dem hater jeg.

Annonse

Er ikke bare store Tine som leverer varene i markedet;-)

Og til deg som har store; kjenner flere som har fått dekket reduksjon etter amming, og det ser kjempebra ut! Er faktisk glad for at mine er små i stedet, ja.... Men for egen selvfølelse, og for å få klærne til å sitte penere, kommer jeg nok til å kjøpe meg opp til en god B-cup etter hvert:-)

Jeg hadde B/C, er veldig høy og litt ekstra rompe, så ble ikke så stort. Fikk i forrige graviditet E og har det fortsatt, når jeg ammer blir det enda større... Hater det. Ville gjerne fått tilbake de jeg hadde før... Syns man ser tykk ut med for store pupper, så bare vær glad for små... Syns jeg...

Som flere sier - det er ikke størrelsen som teller! Ei jeg kjenner har veldig små pupper, type a-cup, og hun solgte litervis av melk til sykehuset :)

Jeg har mega pupper og hadde etter endt amming sist 70H. Gikk ned en del i vekt sist høst og fikk en størrelse jeg var litt mer konfortabel med, 70F. Nå er jeg 18 uker på vei og er oppe i 70H igjen - jeg gruer meg til melka kommer. Grøss :P

Skal vurdere en reduksjon, men jeg er så sinnsykt redd for kniver og operasjoner.. Huff!

Som flere sier - det er ikke størrelsen som teller! Ei jeg kjenner har veldig små pupper, type a-cup, og hun solgte litervis av melk til sykehuset :) Jeg har mega pupper og hadde etter endt amming sist 70H. Gikk ned en del i vekt sist høst og fikk en størrelse jeg var litt mer konfortabel med, 70F. Nå er jeg 18 uker på vei og er oppe i 70H igjen - jeg gruer meg til melka kommer. Grøss :P Skal vurdere en reduksjon, men jeg er så sinnsykt redd for kniver og operasjoner.. Huff!

Hvor får du tak i slike størrelser på behåene? Som jeg har skrevet langt over her, så bruker jeg 70/75 F, og det er ofte for lite, for de dekker enten ikke brystvorta helt, eller så ser det ut som jeg har fire bryster...

Annonse

Jeg har alltid hatt små pupper, samme hvilken bmi jeg har hatt. 80A har vært gjengangeren siden jeg var 13. (veldig lite kjekt å handle BH'er, A cup finnes stort sett bare i 70 eller 75, i tillegg til at de ofte appellerer til nettopp tenåringer..)

Nå er jeg 5 måneder på vei, og kan ikke akkurat si at puppene er blitt større. Kan hende jeg fyller ut A cupen litt mer, men å gå opp til B cup er uaktuelt, der ville jeg svømt.

Men jeg ser at så mange andre sier at puppene deres bare blir større og større, og de må opp flere størrelser, allerede midt i svangerskapet! What?!?! Kommer jeg i det hele tatt til å ha nok mat til småen, i disse bittesmå utstikkende sakene midt på brystet? Hmm...

Hei du! Om du har små eller store pupper har INGENTING med hvor mye melk du produserer, så det skal du kje være bekymret for.

Skjønner om har små pupper og gjerne vil ha gleden av at de vokser under graviditeten, men hvis du spør meg, er det ikke mye å rope hurra for, vonde, og bare i veien er de, så skulle gjerne byttet med deg ;)

Som flere sier - det er ikke størrelsen som teller! Ei jeg kjenner har veldig små pupper, type a-cup, og hun solgte litervis av melk til sykehuset :) Jeg har mega pupper og hadde etter endt amming sist 70H. Gikk ned en del i vekt sist høst og fikk en størrelse jeg var litt mer konfortabel med, 70F. Nå er jeg 18 uker på vei og er oppe i 70H igjen - jeg gruer meg til melka kommer. Grøss :P Skal vurdere en reduksjon, men jeg er så sinnsykt redd for kniver og operasjoner.. Huff!

Hvor får du tak i slike størrelser på behåene? Som jeg har skrevet langt over her, så bruker jeg 70/75 F, og det er ofte for lite, for de dekker enten ikke brystvorta helt, eller så ser det ut som jeg har fire bryster...

Change er min hverdagshelt ;) sjekk om du har en forhandler i ditt nærområde på Change.no - jeg har fått veldig god hjelp hver gang jeg har handlet der. De har forsvarlige priser og god kvalitet. Og i tillegg har de ofte kampanjer og rabatter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...