Gå til innhold

Josefine Elise,Josefine Aurora eller Josefine Andrea?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

;) Bare for å komme med et lite tips: Ikke bestemme dere for navnet før dere ser babyen. Ha en liste klar, og så kan du velge ut i fra de når den lille er født. Jeg ser jo her at du har BESTEMT deg mange ganger, når du egentlig ikke har det. Og det får jo være helt opp til deg, men vi er en haug med overhormonelle kvinnfolk her inne som leter etter ting å irritere oss over ;) Så hikke ta det personlig når folk blir irritert ;)

Jeg personlig likte veldig godt Elise- fordi jeg forstod det slik at det var oppkalling. Noe jeg er veldig glad i.

Jeg hadde selv bestemt navn på min eldste datter sånn halvveis uti svangerskapet. Og når hun ble født så var jeg drittlei hele navnet, og valgte et helt annet :P Men på alle kortene vi fikk, så står jo fremdeles det navnet jeg hadde bestemt på forhånd ;)

På andremann hadde jeg en liste med navn, og da var det lett å se hva hun het når hun var født! Navn er moro- kos deg med det, og ikke bestem deg helt enda ;)

Blir Josefine uansett etter mormora mi,men passer det ikke i det hele tatt,så blir det Elise Aurora,men Josefine er første valg :)

Endret av Chelseafan

Og hva er problemet ditt egentlig? skal la være nå frem til jeg vet hvilken skjønn det er, det 22 Oktober,skal gi dere fred til da,kan du være så snill og hjelpe meg i steden da, enn og være negativ?

Annonse

Problemet mitt er at de andre sine innlegg drukner i dine innlegg! Og det er sygt kjedelig å lese om de samme navnene i hvert innlegg!

Vi gidder jo tilslutt ikke å kommentere på innleggene dine!

Ja, får se om du klarer å gi fred til 22 oktober da;)

Men jeg kan gjerne hjelpe hvis det kommer 2 innlegg etter 22 oktober om de navnene dine:) Men ikke hvis det kommer 100!

Oki da lover jeg deg, at det ikke kommer mer en et til den 22 Oktober da vet jeg nok mest sannsynlig hva det er,skal på 3D da. Skjønner dere blir lei også,men synes det er vanskelig med navn,men skal få fred fra meg i alle fall frem til 22 Oktober :)

Har du ingen venner eller mann du kan diskutere navn med. Tror neppe du kommer til å bestemme seg for noe vi kommer med alikevel.

Eg har fått masse gode råd samtidig som eg e blitt forvirra ;-)

Sikkert lurt å ta en pause fra heile navnjakten..d gjorde vi og sitter igjen med to alternativ :-)

Du kunne ikke ha tenkt deg å ha Josefine som navn nr.2 da? Trenger ikke være første navnet som blir brukt til daglig.

Det er litt lettere å få fin klang når det lengste navnet er sist.

Clara Josefine

Alea Josefine

Anna Josefine

Emma Josefine

Elise Aurora er jo kjempefint! Men Josefine er en personlig favoritt for meg:) .. hmm.. synes kanskje det blir litt i meste laget å ha Josefine sammen med et annet navn, men av disse kombinasjonene her synes jeg Josefine Elise er det som klinger best og er penest.

Forøvrig var alle navnene før Josefine som Marolla over her nevner, utrolig fine! De kunne jeg fint brukt selv:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...