lallala Skrevet 2. oktober 2012 #26 Skrevet 2. oktober 2012 Ville valgt Noah Emilian Leon og Noah passet fint sammen, nettopp derfor.
Vannmann35 Skrevet 2. oktober 2012 #28 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg anter der bare vil beuke første navn til daglig, ellers blir det solig tungekrøll, mener jeg... Derfor, Leon og Liam klinger bra sammen, samt Leon og Noah. Marius og Emil synes jeg er en litt annen genre. Lucas kan også funke bra, bare utrolig lei det navnet! Stemmer for Liam Christopher. Vi er så usikkre. Vi har en sønn på 5 år fra før som heter Leon Mathias ,og nå har lillebror kommet ,står mellom disse : Liam Christopher Noah Emillian Emil Alexander Marius Leander Lucas Matheo Hva er finest og hva passer best sammens med storebroren ?
Mamma&pappa85 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #29 Skrevet 2. oktober 2012 Takk for alle svar Tror vi heller mest mot Lucas Matheo nå,men er ikke bestemt enda,men jeg er ikke så glad i Noah, er mest samboeren som hadde lyst på det.
Chelseafan Skrevet 2. oktober 2012 #30 Skrevet 2. oktober 2012 Hvis begge er enige om Lucas Matheo og synes det er finest Så bør dere jo velge det Mye finere enn Noah Emillian etter min mening.
Clemencia Skrevet 18. oktober 2012 #32 Skrevet 18. oktober 2012 Emil Alexander og Lucas Matheo likte jeg best
Wilhemina Skrevet 21. oktober 2012 #33 Skrevet 21. oktober 2012 Vi er så usikkre. Vi har en sønn på 5 år fra før som heter Leon Mathias ,og nå har lillebror kommet ,står mellom disse : Liam Christopher Noah Emillian Emil Alexander Marius Leander Lucas Matheo Hva er finest og hva passer best sammens med storebroren ? 1. Emil Alexander 2. Liam Christopher 3.Marius Leander. 4.Lucas Matheo 5. Noah Emilian
Lady lovely locks Skrevet 22. oktober 2012 #34 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg liker ikke dobbelt navn. men jeg liker både Lukas og Matheo, så det må bli det
Lady lovely locks Skrevet 22. oktober 2012 #35 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg liker ikke dobbelt navn. men jeg liker både Lukas og Matheo, så det må bli det Altså det må bli min stemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå