Gå til innhold

Er det vanlig å..

Anbefalte innlegg

bli skikkelig uvel helt i begynnelsen av en graviditet? Er ett par dager unna IKM nå, så er evt. ikke langt på vei, men våknet idag av at kvalmen kom skyllende, og føler meg generelt i dåårlig form. Og utrolig ømme pupper.

Pleier ikke å ha noe av dette før mensen, men begynner jo å lure på om det bare det at jeg er syk.. Eller har noen opplevd å føle seg UVEL så tidlig??

Takknemlig for svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143975851-er-det-vanlig-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke mer enn 8 dpo, skal ha ikm 5 oktober, vært gravid en gang tidligere, men mistet.. Å det med såre å ømme både pupper og brystvorter er noe nytt for meg så håper det er et godt tegn, så krysser jeg fingre for både deg og meg!:) hva tror du selv da?

Skjønner hvordan dere har det. Her er det muligens ca 1 uke siden el og jeg har vært kvalm og uggen i nesten 1 uke nå. Kan jo kanskje ha hatt el før og, vanskelig å si når syklusene varierer mellom 32 og 59 dager. ømme pupper har jeg ikke, men sliter med hodepine, kvalme, humørsvingninger(gråter lett) og har mye murringer hele tida. Kjennes ut som el smerter, men vet rett og slett ikke da jeg ikke pleier å ha det så ofte. Føler meg generelt rar og er dårlig i form. Matlysten er på bånn siden jeg er kvalm hele tiden.

Flere som har det sånn?

Annonse

Skjønner hvordan dere har det. Her er det muligens ca 1 uke siden el og jeg har vært kvalm og uggen i nesten 1 uke nå. Kan jo kanskje ha hatt el før og, vanskelig å si når syklusene varierer mellom 32 og 59 dager. ømme pupper har jeg ikke, men sliter med hodepine, kvalme, humørsvingninger(gråter lett) og har mye murringer hele tida. Kjennes ut som el smerter, men vet rett og slett ikke da jeg ikke pleier å ha det så ofte. Føler meg generelt rar og er dårlig i form. Matlysten er på bånn siden jeg er kvalm hele tiden.

Flere som har det sånn?

Jeg følte meg halvsyk hele tiden da jeg gikk gravid med jenta mi. Alle fikk spysjuka på jobben i samme tidsrom som jeg ble gravid og jeg kunne ikke forstå hvordan jeg kunne spy i over to uker. Det var vel først etter uke 7 at jeg vurderte at det kanskje kunne lønne seg å ta en test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...